فصل سوم سریال وست ورلد

تاریخ پخش فصل سوم سریال وست ورلد (Westworld) مشخص شد

شبکه HBO تاریخ پخش فصل سوم سریال وست ورلد (Westworld) را اعلام کرد و بر این اساس از اسفند ماه می‌توانیم به تماشای ادامه این مجموعه علمی-تخیلی بنشینیم.

پخش فصل سوم سریال وست ورلد (Westworld) از 25 اسفند آغاز خواهد شد و تا 8 هفته یک‌شنبه شب‌ها می‌توانیم منتظر قسمت‌های جدید این مجموعه باشیم. داستان وست ورلد در آینده‌ای نه چندان دور جریان دارد، جایی که انسان‌ها با آدم‌های مکانیکی تعامل دارند. این مجموعه به طور کلی شرحی است از آینده احتمالی کره زمین در روزگاری که هوش مصنوعی به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش و توسعه است.

زمانی که اعلام شد سریال Game of Thrones قرار است در سال 2019 پایان بیابد، بسیاری از بینندگان شبکه HBO به دنبال جایگزینی برای این مجموعه تلویزیونی با همان کیفیت بودند و اچ‌‌بی‌او با سریال Westworld همه را مجاب کرد که بعد از دنیای فانتزی بازی تاج و تخت، قرار است در بستر یک سریال علمی تخیلی شگفت‌زده شویم. داستان این مجموعه تلویزیونی در یک شهربازی وسترن خیالی در غرب آمریکا به وقوع می‌پیوندد که ساکنان آن را انسان‌های مصنوعی که «میزبان» خوانده می‌شوند، تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر، گروهی از انسان‌های واقعی که «تازه‌واردان» یا «مهمانان» نام دارند، با پرداخت مبالغ هنگفتی می‌توانند وارد محوطه پارک وست‌ورلد شوند و هرکاری که دوست داشته باشند انجام دهند و قادرند بدون هیچ نگرانی هرطور که می‌خواهند با میزبان‌ها برخورد کنند.