مایکروسافت لانچر 6

به‌روزرسانی بزرگی در انتظار مایکروسافت لانچر است

ظاهراً به‌روزرسانی جدیدی در انتظار مایکروسافت لانچر است. نسخه‌ی جدید لانچر اندرویدی مایکروسافت که Microsoft Launcher 6.0 خواهد بود، به کاربران اجازه می‌دهد به صورت عمودی از گوشی خود استفاده کنند!

اگر از مایکروسافت لانچر روی گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید، شما خوشحال خواهید شد بدانید که توسعه دهندگان آن در حال آماده‌سازی به‌روزرسانی بزرگی هستند که می‌تواند مسیر، شکل و ظاهر این لانچر را به طور کلی تغییر دهد.

در حال حاضر این به‌روزرسانی به صورت آزمایشی آماده شده است، اما نسخه‌ای که در پلی استور گوگل قرار گرفته ناپایدار است و برخی از قابلیت‌های آن نیز در دسترس کاربران نیستند. بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید نسخه‌ی جدید آن را که مایکروسافت وعده داده استفاده کنید، باید منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی آن برای نصب باشید. این ورژن جدید از ابتدا تا انتها بازسازی شده است که به توسعه دهندگان اجازه داده قابلیت‌های جدید مهمی نظیر حالت تیره، حالت افقی (Landscape) و همچنین پیشرفت‌هایی در عملکرد را در آن بگنجانند. همچنین همانطور که گفته شد بسیاری از قابلیت‌های جدید در نسخه‌ی پیش‌نمایش حضور نخواهد داشت و برای چشیدن طعم آن‌ها باید تا زمان عرضه‌ی نسخه نهایی Microsoft Launcher جدید منتظر بمانید.

مایکروسافت لانچر 6

در کنار حالت افقی که به کاربران این لانچر اجازه می‌دهد گوشی را به صورت عمودی در دست گرفته و از آن استفاده کنند، این به‌روزرسانی جدید همچنین شامل حالت تیره تکامل یافته است که با تنظیمات حالت تیره در گوشی‌های اندرویدی سازگار هست. همچنین این به‌روزرسانی گزینه‌های جدیدی را شامل می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های خود را با آیکون پک‌های سفارشی، شخصی‌سازی کرده و از آیکون‌های انطباق‌پذیر به منظور دادن شکل و ظاهری جدید به گوشی خود استفاده کنند. از دیگر گزینه‌های شخصی‌سازی جدید می‌توان به امکان استفاده از تصاویر پس‌زمینه‌‌ی روزانه که از طریق سرویس Bing مایکروسافت تهیه می‌شوند اشاره کرد. کاربر همچنین می‌تواند در Microsoft Launcher 6.0 از تصاویر مد نظر خود نیز به عنوان پس‌زمینه گوشی استفاده کند.

دانلود پیش‌نمایش مایکروسافت لانچر 6

ما هنوز نمی‌دانیم این بیلد نهایی چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت؛ اما اگر می‌خواهید نسخه‌ی پیش‌نمایش آن را با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد روی گوشی خود نصب کنید، می‌توانید به این لینک بروید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*