گلکسی اس 20 اولترا 5G

جزئیاتی از گلکسی اس 20 اولترا 5G فاش شد؛ 16 گیگابایت رم در یک گوشی!

یک افشاگر جزئیاتی از گوشی گلکسی اس 20 اولترا 5G را منتشر کرده است. شاید مهم‌ترین آن، تجهیز Samsung Galaxy S20 Ultra 5G به یک رم 16 گیگابایتی باشد!

در حالی که کمتر از 30 روز دیگر سامسونگ از گوشی‌های خانواده گلکسی S20 خود رونمایی می‌کند، شایعات و اطلاعات زیادی از آن‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. یکی از تازه‌ترین آن‌ها مربوط به گوشی گلکی اس 20 اولترا 5G است که گران قیمت‌ترین عضو این خانواده بوده و 22 بهمن در کنار دیگر اعضا معرفی می‌شود.

منبعی که دست به افشای جزئیات این گوشی زده مس وینباخ، یکی از اعضای گروه توسعه دهندگان XDA است که پیشتر تصویر این گوشی را نیز منتشر کرده بود. وی در توییتی که زده به مشخصات کلیدی این گوشی 5G اشاره کرده و اول از همه با دوربین‌های آن آغاز کرده است.

به گفته‌ی او، نسخه 5G گلکسی اس 20 اولترا از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار است که یک دوربین 48 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری اپتیکال و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض نیز آن را همراهی می‌کنند. در واقع این گوشی به چهار دوربین پشتی مجهز است، اما در اینجا فقط اطلاعات مربوط به سه دوربین آن به دست ما رسیده است.

رم 16 گیگابایتی در گلکسی اس 20 اولترا 5G

از دوربین به بخش رم و حافظه می‌رویم. جایی که گفته می‌شود این گوشی با دو ظرفیت رم متفاوت 12 و 16 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. بله درست خواندید، گوشی‌های مجهز به رم 16 گیگابایتی امسال عرضه خواهند شد. جدا از این، نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی نیز از ظرفیت رم 12 گیگابایتی برخوردار است که حضور آن حتی در بین گوشی‌های پرچمدار کنونی نیز کمتر دیده می‌شود.

در مجموع سامسونگ سه پیکربندی حافظه را برای مدل 5 جی گلکسی اس 20 اولترا در نظر گرفته است: یک مدل 128 گیگابایتی پایه، مدل 256 گیگابایتی برای کسانی که حافظه‌ی بیشتری می‌خواهند و مدل 512 گیگابایتی که دو برابر آن فضا دارد، در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. حتی اگر این مقدار نیز شما را راضی نمی‌کند، به لطف یک کارت حافظه میکرو اس دی می‌توانید آن را به 1 ترابایت ارتقاء ببخشید. گفته می‌شود این گوشی از یک باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و با سرعت 45 وات نیز شارژ می‌شود. این به گوشی اجازه می‌دهد تنها در 74 دقیقه از 0 درصد شارژ، به 100 درصد برسد.

سامسونگ همیشه گوشی‌هایش را در نسخه‌های تک سیم و دو سیم کارته عرضه می‌کند. این افشاگر در توییتی جداگانه اشاره کرده است که تمام گوشی‌های خانواده گلکسی S20 از سیم کارت الکترونیکی (eSIM)‌ پشتیبانی خواهند کرد. این می‌تواند به معنای پایان پشتیبانی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از دو اسلات فیزیکی سیم کارت یا پایان عرضه‌ی آن‌ها در نسخه‌های تک سیم کارته باشد. شما یک سیم کارت فیزیکی را می‌توانید در کنار یک سیم کارت الکترونیکی داشته باشید.

ما انتظار داریم طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی 5 جی به بیرون درز پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. 5 هزار میلی امپرو توی 74 دقیقه شارژ میکنه لعنتی

  2. 16 گیگ رم واقعا به چ کاری دیگه میاد چ کاری هست که نمیشه با رم 8 کرد که 16 گیگ رم فقط به اسم ه

  3. الان گوشیا فقط بر پایه سه چیز میچرخن 1-دوربین بیشتر🙁2-هرتز صفحه نمایش🙁3-رم بیشتر🙁

  4. شارژر نوت10
    حدود48وات نبود از این بهتر بود فکر کنم