رابط کاربری ریلمی

جزئیات رابط کاربری ریلمی به صورت رسمی اعلام شد

پس از انتشار گزارشاتی از رابط کاربری ریلمی ، این شرکت به‌تازگی جزئیات کامل این UI ارائه کرد. Realme UI به زودی منتشر خواهد شد.

سال پیش بود که صحبت‌هایی در مورد ایجاد رابط کاربری ریلمی به گوش رسید. در حالی که این شرکت از رابط کاربری ColorOS اوپو بر روی گوشی‌های خود استفاده می‌کند، در حال حاضر بر روی پوسته اختصاصی جدید خود به نام Realme UI کار می‌کند.

از مدتی پیش ریلمی تبلیغات رابط کاربری خود را آغاز کرده و آزمایش بتای آن در چین در حال انجام است. امروز این برند رسما از ورود Realme UI خبر داد. به گفته‌ی تولیدکننده، این پوسته مبتنی بر ColorOS 7 و اندروید 10 با طراحی ساده و تعدادی ویژگی‌های جدید و بهبودیافته همگام شده است.

این شرکت رابط کاربری خود را به عنوان “سرگرمی یکپارچه” تبلیغ می‌کند و جلوه‌های بصری زیادی به ارمغال می‌اورد. رنگ سیستم‌ها، آیکن‌ها، تصاویر بک گراند و انیمیشن‌ها جدید هستند. طبق گفته ریلمی، “رابط کاربری دارای یک طرح اصیل رنگی است که باعث ایجاد نشاط میشود” و در نتیجه می‌تواند باعث القای “حس جوانی” شود.

رابط کاربری ریلمیکاربران در این پوسته قادر خواهد بود تا آیکون‌ها را به خواست خودشان طراحی کنند و فرم آن‌ها را گردتر کنند. کاربر همچنین می‌تواند شفافیت آن‌ها را تنظیم کند. اندازه آیکون‌ها نیز می‌تواند شخصی‌سازی شود و همچنین تصاویر واقعی در آیکون‌های به‌کارگرفته شود.

با وجود تمامی این‌ها، یک طراحی مجدد در رابط کاربری، به بک گراند‌های جدیدی نیاز دارد. رابط کاربری جدید ریلمی تصاویر پس‌زمینه‌ی تازه‌ای برای کاربران ارائه می‌کند و به گفته‌ی ریلمی، 11 تصویر زمینه‌ی جدید در این پوسته قرار داده شده است. به گفته‌ی شرکت، تمامی این تصاویر از المان‌های طبیعی الهام گرفته‌اند و همیشه همگونی برای طرح رنگی وجود خواهد داشت. این رابط کاربری همچنین با انیمیشن‌های جدیدی همراه شده که به‌گفته‌ی شرکت “فوق العاده عالی” هستند.رابط کاربری ریلمی

رابط کاربری ریلمی فقط پیرامون به تصاویر نیست

رابط کاربری جدید سوا از ویژگی‌های بصری، نوید یک عملکرد بهبودیافته را می‌دهد. این نرم افزار کاملا جدید، بر مبنای اندروید 10 توسعه یافته و ویژگی‌های صرفه‌جویی در مصرف انرزی و آنچه ریلمی آن را “عملکردهای مرسوم” می‌خواند، ارائه می‌دهد. قابلیتی به نام “Focus Mode” نیز وجود دارد که کاربران را از جهان پیرامون جدا می‌کند با پخش موسیقی‌های آرامش‌بخش، به افراد در تمرکز حواس خود می‌کند.

علاوه بر این، یک آیتم به نام “محافظت از اطلاعات شخصی” (Personal Information Protection) وجود دارد که به سیستم اجازه تولید صفحات خالی می‌دهد و در هنگام درخواست برنامه، اطلاعات برای شما فراهم می‌شود. این عملکرد شامل تاریخچه تماس، مخاطبین، پیام‌ها یا اپلیکیشن‌ها می‌شود. ویژگی یاد شده بسیار مفید است و اطلاعات شخصی کاربر در عین عدم محدودیت و مختل شدن برنامه‌ها، حفظ می‌شوند.

رابط کاربری ریلمیاین شرکت همچنین برنامه‌ای برای ارائه نسخه پایدار رابط کاربری جدید خود ارائه داده است که کاملا مطابق جدول زمانی منتشر شده در اواخر سال 2019 است. امیدواریم همه دیوایس‌های ریلمی در سال جاری، به صورت مستقیم با رابط کاربری Realme UI و اندروید 10 ارائه شوند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*