مشخصات دوربین گلکسی اس 20 پلاس

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس لو رفت

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس با چند اسکرین شات فاش شد. در این تصاویر تعداد لنزها و رزولوشن آن‌ها مشخص بوده و اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار 2020 کره‌ای‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد.

در حالی که کمتر از یک ماه تا مراسم Unpacked سامسونگ فاصله داریم، روزانه شایعات زیادی درباره مشخصات احتمالی پرچمدار جدید کره‌ای منتشر می‌شوند و با توجه به اینکه بیشتر اطلاعات فاش شده از پرچمداران پیشین سامسونگ درست از آب در آمده‌اند، بنابراین اسکرین شات‌های زیر نیز احتمالا معتبر هستند. مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس در قالب چند اسکرین شات از این گوشی منتشر شده و اطلاعات دقیقی درباره لنزها به همراه دارند.

این تصاویر که در سایت XDA Developers قرار دارد از برنامه‌ای گرفته شده که مشخصات سخت افزاری دیوایس را نمایش می‌دهد. سنسور اصلی دوربین اس 20 پلاس 12 مگاپیکسلی بوده و پیکسل‌های بزرگش ابعادی به اندازه 1.8 میکرون دارند. این سنسور که سونی آن را IMX 555 نام‌گذاری کرده تا به حال در هیچ اسمارت فونی دیده نشده است. همچنین سنسور 48 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCell S5KGW2 نیز در مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس به چشم می‌خورد اما وظیفه آن نامشخص است.

مشخصات دوربین گلکسی اس 20 پلاس

به گفته XDA، سنسور معروف 108 مگاپیکسلی سامسونگ روی این گوشی نبوده و احتمالا آن را در اس 20 اولترا خواهیم دید، همان‌طور که در تصویر نیز کاملا مشهود است. گفته می‌شود دوربین تله‌فوتو توانایی زوم سه برابری اپتیکال و در مجموع زوم 30 برابری را خواهد داشت. متاسفانه دو سنسور دیگری که در قاب پشتی اس 20 پلاس دیده می‌شوند هنوز شناسایی نشده‌اند، اما سنسور دوربین سلفی مشابه اس 10 و نوت 10 رزولوشن 10 مگاپیکسلی خواهد داشت.

در بخش تنظیمات ضبط ویدیو گزینه‌ای برای ضبط با کیفیت (8K (7680×4320 و احتمالا با سرعت 30 فریم بر ثانیه مشاهده می‌شود. در سایر گزینه‌ها نیز قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه، چه از طریق دوربین سلفی و چه دوربین اصلی وجود دارد. همچنین سامسونگ امکان ضبط فیلم در حالت HDR‌ روشن با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را نیز به پرچمدار 2020 خود افزوده است.

ویژگی جدیدی در قسمت سلفی با نام «Smart angle selfie» نیز به چشم می‌خورد و هنگامی که گوشی تشخیص می‌دهد بیشتر از یک نفر برای سلفی گرفتن در تصویر قرار دارد، تصویر به طور خودکار در حالت زاویه عریض ثبت می‌شود.

مشخصات دوربین گلکسی اس 20 پلاس

در حالت جدید «Single Take Photo» شاتر دوربین به صورت اتوماتیک فعال شده و از صحنه فیلم یا عکس می‌گیرد. البته حالت Pro Video را نباید فراموش کنیم که در نسخه پیش تولید گلکسی اس 20 پلاس به خوبی کار نمی‌کرد و ممکن است در نسخه نهایی قابل استفاده باشد.

آنچه از شایعات برمی‌آید، سری گلکسی اس 20 سامسونگ با دست پری به جنگ آیفون 2020 خواهد رفت. مشخصات سخت افزاری و قابلیت‌های دوربین این گوشی هر کسی را برای کار با پرچمدار کره‌ای مشتاق‌تر می‌کند و امیدواریم سامسونگ در کنار اطلاعات فاش شده، هنوز هم سورپرایزهایی برای خود مراسم نگه داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*