گوشی آنر ویو 30 پرو

گوشی آنر ویو 30 پرو و 5 محصول دیگر آنر در نمایشگاه MWC 2020 معرفی می‌شوند

کمپانی آنر دست پر به نمایشگاه MWC 2020 که اسفند ماه در بارسلونا برگزار می‌شود خواهد آمد. مهم‌ترین محصول آن‌ها گوشی آنر ویو 30 پرو (Honor View 30 Pro) است که پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود.

شرکت گوشی‌سازی چینی آنر قصد دارد در نمایشگاه MWC 2020 حضور پیدا کند و از محصولات جدید خودش پرده برداری کند. مهم‌ترین محصول این کمپانی٬ نسخه‌ی بین‌المللی گوشی آنر وی 30 پرو به نام آنر ویو 30 پرو است.

اگر با این گوشی آشنایی ندارید٬ لازم به ذکر است آنر وی 30 پرو بهترین سخت افزار شرکت هواوی را در اختیار دارد. این شامل تراشه‌ی هواوی کایرین 990 5G است که یکی از پیشرفته‌ترین پردازنده‌های حوزه موبایل ساخته شده روی فرآیند تولید 7 نانومتری پلاس EUV بوده و یک مودم 5G را نیز در بر می‌گیرد. همچنین این نخستین تراشه‌ی موبایلی در جهان است که بیش از 10.3 میلیارد ترانزیستور دارد.

گوشی آنر ویو 30 پرو مجهز به 5G دو حالته

علاوه بر این٬ Kirin 990 5G از 5G Dual-Mode SA و NSA پشتیبانی می‌کند. این فناوری پیشرفته‌تر از گوشی‌هایی با 5G NSA تنها است. از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به یک نمایشگر 6.57 اینچی با حفره عریض روی نمایشگر برای میزبانی از دو سنسور 32 و 8 مگاپیکسلی دوربین اشاره کرد. در قاب پشتی نیز جمعاً سه دوربین دیده می‌شود که شامل سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی٬ سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد. این گوشی از یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد که با سرعت 40 وات سیمی و 27 وات بی‌سیم شارژ می‌شوند.

کمپانی آنر در کنار گوشی View 30 Pro خود از گوشی آنر 9X Pro نیز پرده خواهد برداشت. اما این‌ها تمام محصولاتی نیستند که شرکت آنر با خود به نمایشگاه MWC بارسلونا می‌برد. ما می‌توانیم دو لپ تاپ مجیک بوک 14 و مجیک بوک 15 همراه با ایرفون آنر TWS و نسخه‌ی ویژه‌ی ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 را نیز ملاقات کنیم.

گوشی آنر ویو 30 پرو

شرکت آنر نام “All-scenario Smart Life Products Launch” را برای این رویداد که در 24 فوریه (5 اسفند) برگزار می‌شود٬ انتخاب کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*