تریلر جدید بازی Resident Evil 3 را تماشا کنید

شرکت کپکام تریلر جدید بازی Resident Evil 3 را منتشر کرد که بر روی شخصیت منفی آن، یعنی نمسیس (Nemesis) تمرکز دارد. این تریلر هیجان انگیز رزیدنت اویل 3 را در ادامه تماشا کنید.

تریلر جدید بازی Resident Evil 3 برخلاف ویدیوی معرفی، جزئیات بیشتری را از شخصیت نمسیس نشان می‌دهد. این تریلر را ادامه مشاهده کنید.

مجموعه رزیدنت اویل از سال 1996 که معرفی شد، تاکنون تغییرات و رشد قابل توجهی داشته است. این مجموعه پرطرفدار، یکی از عواملی است که بازی‌های ترسناک و سبک بقا محبوب هستند و یکی از دلایلی است که عموم مردم به آثار زامبی‌محور علاقه شدیدی دارند. رزیدنت اویل، پرفروش‌ترین مجموعه بازی شرکت کپکام نیز به حساب می‌آید. با این تفاسیر، حتی بازسازی یک قسمت از این مجموعه هم می‌تواند پر سر و صدا ظاهر شود و در میان نامزدهای بهترین بازی سال قرار بگیرد.

بازی Resident Evil 3

نسخه اصلی بازی Resident Evil 3 در سال 1999 برای پلی استیشن منتشر شد. قسمت سوم یک تفاوت بزرگ با دو قسمت قبلی داشت: در حالی که تمرکز اصلی آن‌ها بر روی ایجاد ترس و استفاده از عناصر بقا بود، این قسمت به سوی اکشن گرایش داشت. شما در این بازی زامبی‌ها را به قتل می‌رسانید اما باید از دست موجودی به نام نمسیس فرار کنید، موجودی که خسته نمی‌شود و در تمامی مدت بازی، به دنبال شما است. این بازی در زمان خود، برای گرافیک انقلابی و شخصیت منفی ترسناک‌اش مورد تحسین قرار گرفت و با اینکه انتقاداتی به مدت زمان کوتاه آن شد اما در مجموع 3 میلیون نسخه از آن به فروش رفت. در این نسخه بازسازی، شاهد تغییرات فراوانی در بازی هستیم، حتی هوش مصنوعی شخصیت نمسیس نیز حالا پیشرفته‌تر شده است.

این تریلر جدید نه تنها جلوه‌های بصری جذاب بازی را به رخ می‌کشد بلکه به شما اجازه می‌دهد نگاه مناسب‌تری به نمسیس داشته باشید. در این تریلر می‌توانید ببینید که نمسیس در تعقیب جیل ولنتاین است و چندین بار به او حمله می‌کند. طرفداران نگران این مسئله بودند که نسخه بازسازی بیش از حد اکشن نباشد اما حداقل تا اینجا، بر اساس تریلرها می‌توان گفت که خواسته آن‌ها اجابت نشده و با اثر اکشن و ریتم سریعی‌ رو به رو هستیم. اگر چه تا انتشار نسخه نهایی باید منتظر ماند تا بتوان بهتر در این زمینه اظهار نظر کرد.

تریلر جدید بازی Resident Evil 3 – بازی رزیدنت اویل 3 

کپکام در چند سال گذشته، زمان زیادی را صرف طراحی و بازسازی این آثار کلاسیک کرده است. پس از موفقیت چشمگیر بازی رزیدنت اویل 7 در سال 2017، محبوبیت این مجموعه یک بار دیگر به اوج رسید، محبوبیتی که در زمان قسمت‌های پنجم و ششم تا حدی خدشه‌دار شده بود و این بازی‌ها به دلیل اکشن بودن بیش از حد و نداشتن عناصر ترسناک، مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته بودند. قسمت هفتم اما یک بار دیگر این مجموعه را به ریشه‌های ترسناک‌اش بازگرداند. کپکام پس از آن، تصمیم گرفت که فعلا از جلو بردن مجموعه دست کشیده و به بازسازی آثار خاطره انگیز و پرطرفدار قدیمی‌اش بپردازد.

رزیدنت اویل یکی از مشهورترین مجموعه بازی‌های تاریخ است و تا اینجا علاوه بر قسمت‌های اصلی، شاهد ساخته شدن چندین قسمت فرعی و یک مجموعه سینمایی نیز بوده‌ایم که همگی عملکرد موفقی از نظر تجاری داشته‌اند. بازسازی قسمت دوم با تحسین بازی دوستان و منتقدان رو به رو شد و بدیهی است که شاهد بازسازی قسمت‌های بیشتری باشیم. ما به زودی شاهد رونمایی از قسمت هشتم مجموعه نیز خواهیم بود که باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد. همچنین فیلم جدیدی از این مجموعه در راه است.

قسمت سوم رزیدنت اویل در تاریخ 3 آوریل 2020 (15 فروردین 1399) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین بازی آنلاین چند نفره رزیستنس (Resistance) که در دنیای رزیدنت اویل رخ می‌دهد، قرار است به صورت رایگان همراه با این بازی عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*