به روز رسانی EMUI 10

کدام گوشی‌های هواوی و آنر به روزرسانی EMUI 10 را دریافت نمی‌کنند؟

چندی پیش هواوی رسما نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی خود را منتشر کرد. اکنون شرکت هواوی لیستی از دستگاه‌هایی را در اختیار ما قرار داده است که به روزرسانی EMUI 10 را دریافت نخواهند کرد.

اواسط ماه دسامبر بود که هواوی آخرین نسخه EMUI را بر پایه اندروید 10 برای گوشی‌های خود این شرکت و نیز برند ثانویه آنر (Honor) منتشر کرد. اینک خبرهای منتشره حاکی از آن است که برخی مدل‌های جدید متأسفانه این آپدیت را دریافت نمی‌کنند. همان طور که ذکر کردیم هواوی لیستی از دستگاه‌هایی را منتشر کرده است که در برنامه به روز‌رسانی EMUI 10 قرار ندارند، بنابراین اگر گوشی هوشمند شما یکی از دستگاه‌های موجود در این لیست می‌باشد، متأسفانه باید به اطلاع برسانیم که این به‌روزرسانی برای دستگاه شما منتشر نخواهد شد. گوشی‌هایی که به‌روزرسانی EMUI 10 را دریافت نمی‌کنند، عبارتند از:

  • هواوی وای 9 (2019)
  • هواوی نوا 3
  • هواوی نوا 3 آی
  • هواوی پی 20 لایت
  • آنر پلی
  • آنر 9 / آنر 9 لایت
  • آنر 8 ایکس مکس

مدل‌های 2019 بدون دریافت به روزرسانی EMUI 10

به روز رسانی EMUI 10

هزاران نفر از کاربران تصمیم گرفته‌اند که مستقیما با تیم خدمات مشتریان تماس بگیرند تا اطلاع پیدا کنند که آیا گوشی آن‌ها به ‌روزر سانی EMUI 10 به همراه اندروید 10 را دریافت خواهد کرد یا خیر. نمایندگی‌های هواوی کانال‌های ارتباطی گسترده‌ای برای ارتباط با کاربران خود دارند و از اینرو تقریبا به همه پیام‌ها پاسخ داده‌اند. در نتیجه، فهرستی از دستگاه‌هایی ارائه و تأیید شده است که به دلیل ناسازگاری سخت‌افزاری، این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت نمی‌کنند.

در این لیست، دستگاه‌هایی وجود دارند که انتظار می‌رفت این بسته نرم‌افزاری را دریافت نکنند، اما با مشاهده برخی مدل‌های دیگر در این لیست متعجب شده‌ایم که از جمله این گوشی‌ها می‌توانیم به هواوی وای 9 مدل 2019 (Huawei Y9 2019) اشاره کنیم. این مدل که سال گذشته به بازار عرضه شده است، به روز رسانی EMUI 10 را دریافت نمی‌کند. آنچه باعث تعجب ما شده است این است که گوشی هواوی وای 9 پرایم 2019 (Huawei Y9 Prime 2019) که سخت افزاری مشابه با این مدل دارد، از طریق سرویس HiCare هواوی به‌روزرسانی اندروید 10 را دریافت کرده است.

اگرچه در حال حاضر نمی­‌توان با قطعیت اظهار نظر کرد، اما نتایج حاصل تقریبا همه دارندگان گوشی‌های هوشمند سری Y هواوی را از دریافت به‌روزرسانی اندروید 10 ناامید کرده است.

نمایندگی آنر هند در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: «ما علاقه‌مندی شما برای به دریافت به‌روزرسانی EMUI 10 را درک می‌کنیم. لطفا توجه داشته باشید که ما برنامه آپدیت رابط کاربری خود را برای همه دستگاه‌ها در نظر گرفته‌ایم و برای دستگاه شما نیز انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی و لازم را به طور منظم در یک سطح بهینه ادامه خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحات رسمی با ما در ارتباط باشید. پیشاپیش از همکاری، توجه و صبوری شما قدردانی می‌کنیم.»