بازی های ایکس باکس

از امروز بازی های ایکس باکس را بر روی گوشی‌های اندرویدی استریم کنید

از امروز دارندگان ایکس باکس وان در سراسر جهان که در حلقه اینسایدرها قرار دارند، قادر هستند بازی های ایکس باکس خود را بر روی تلفن اندرویدی‌شان استریم کنند.

مایکروسافت چندی قبل به اعضای حلقه آلفای اینسایدرهای ایکس باکس در بریتانیا و آمریکا اجازه داد به بررسی نحوه استریم بازی‌ها بر روی تلفن‌های هوشمند بپردازند و حالا با دریافت بازخوردهای لازم دایره تست کنندگان این قابلیت جذاب را گسترش داده است.

شاید بپرسید «اینسایدرها» دقیقا چه کسانی هستند؟ مایکروسافت بر روی ویندوز 10 و ایکس باکس کاربرانی دارد که پیش از انتشار رسمی یک بروزرسانی یا ویژگی جدید، این موارد را برای آن‌ها می‌فرستد تا مشکلات و ایرادهای احتمالی قبل از انتشار گسترده رفع شوند. قرار گرفتن در زمره اینسایدرها سخت نیست و شما به سادگی با مراجعه به فروشگاه ایکس باکس بر روی کنسولتان می‌توانید به عضویت این تشکل دربیایید، اما برای پیشرفت در این زمینه و رسیدن به حلقه‌های بالاتر (افراد بسته به فعالیتشان در 4 حلقه طبقه‌بندی می‌شوند) می‌بایست در هفته به بررسی چندین بروزرسانی بپردازید و بازخوردهای لازم را برای مایکروسافت ارسال نمایید.

بازی های ایکس باکس

استریم بازی های ایکس باکس بر روی موبایل‌های اندرویدی جدید تنها با یک کنترل!

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد به‌جای تلویزیون یا مانیتور از تلفن همراه‌تان به شرط اینکه اندرویدی بالاتر از 6.0 داشته باشد و از بلوتوث نوع 4 به بالا پشتیبانی کند، به عنوان صفحه نمایش استفاده کنید و بازی‌هایی که بروی کنسولتان نصب دارید را با همگام‌سازی کنترل ایکس باکس وان، کنسول و گوشی بر روی صفحه نمایش هر موبایل اندرویدی که دارید (برند مهم نیست) تجربه کنید.

مایکروسافت برای داشتن تجربه مناسبی از این قابلیت اعلام کرده به اینترنتی با سرعت حداقل 4.75 مگابایت بر ثانیه نیاز خواهید داشت و پینگ شما باید در حدود 120 باشد. همچنین برای تجربه مطلوب (بهترین وضعیت) سرعت اینترنت شما می‌باید بیشتر از 9 مگابایت بر ثانیه و پینگ اینترنتان کمتر از 60 باشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*