گوشی منعطف شیائومی

گوشی منعطف تاشو شیائومی در یک پتنت جدید ظاهر شد

اسناد مربوط به یک پتنت تازه، گوشی منعطف تاشو شیائومی را نشان می‌دهند؛ چیزی مشابه آنچه که از مدل جدید موتورولا ریزر در ذهن داریم.

سال 2019 با ظهور موبایل‌های منعطف و تاشو همراه بود. کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و هواوی، محصولات خود را عرضه کردند؛ اما شیائومی همچنان در حال کار روی این تکنولوژی است. کمپانی چینی، اختراعات زیادی هم در این زمینه به ثبت رسانده که تازه‌ترین آن‌ها، طراحی یک گوشی منعطف تاشو است.

این حق اختراع که در اداره پتنت و اسامی تجاری ایالات متحده ثبت شده، دستگاهی را نشان می‌دهد که برای اتصال دو نیمه‌ی صفحه نمایش، از یک محور چرخان استفاده می‌کند. وجود آهن‌ربا در لبه‌های نمایشگر، باعث حفظ حالت تاشده و جلوگیری از باز شدن‌های اتفاقی می‌شود.

جالب اینکه در گوشی منعطف تاشو شیائومی هیچ برش یا حفره‌ای برای جای دادن دوربین سلفی وجود ندارد. همچنین در این پتنت، هیچ‌گونه اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری دستگاه هم دیده نمی‌شود.

بیراه نیست اگر بگوییم تعداد این نوع پتنت‌های شیائومی، آنقدر زیاد شده که نمی‌توان شمرد. باید ببینیم سرانجام کمپانی چینی، نخستین گوشی منعطف خود را چه زمانی عرضه می‌کند. این در حالیست که سامسونگ، برای رونمایی از نسل جدید گلکسی فولد با نام احتمالی گلکسی زد فلیپ آماده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*