ال جی دبلیو 20

ال جی دبلیو 20 در کنسول گوگل پلی رخ نشان داد + مشخصات فنی

ال جی سال گذشته گوشی دبلیو 10 را عرضه کرد و اکنون گوشی جدید ال جی دبلیو 20 (LG W20) در کنسول گوگل پلی دیده شده و مشخصات آن لو رفته است که در ادامه می‌بینیم.

در ژوئن 2019 ال ­جی گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود، دبلیو 10، را در بازاهای مختلف عرضه کرد. اخبار رسیده حاکی از آن است که شرکت ال جی ­اکنون در حال کار روی جانشین دبلیو 10 بوده و در صدد است گوشی جدید خود را با نام ال جی دبلیو 20 به بازار عرضه کند. اخیرا این گوشی هوشمند در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، ال جی دبلیو 20 یک گوشی با مشخصاتی بین ال جی دبلیو 10 و ال جی دبلیو 30 خواهد بود.

با قرار گرفتن گوشی اندرویدی جدید ال جی در این فهرست، اکنون می‌توانیم با برخی مشخصات کلیدی دستگاه و نیز طراحی قسمت جلویی گوشی آشنا شویم. گوشی هوشمند ال جی دبلیو 20 با تراشه اسپردتروم SC9863A همراه با 3 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.همچنین صفحه نمایش گوشی دارای وضوح 720 در 1520 پیکسل است که تراکم پیکسلی 320 پیکسل در اینچ را برای آن به ارمغان می‌آورد. با نگاهی به طراحی دستگاه مشخص می‌شود که حاشیه‌های گوشی تا حد امکان باریک شده است تا اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر باشد. متأسفانه، در کنسول گوگل پلی تصویری از بخش پشتی دستگاه ارائه نشده است.

سیستم عامل این گوشی مقرون به صرفه ال جی اندروید 9 می‌باشد. برای کسانی که اطلاع ندارند، باید یادآوری کنیم که تراشه اسپردتروم SC9863A در سال 2018 وارد بازار شده است. این تراشه مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای Cortex A55 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است. برای بخش گرافیک، ال جی دبلیو 20 از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322 استفاده می‌کند.

به این ترتیب انتظار داریم در ماه­‌های آینده بتوانیم از طریق فضای وب اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی مقرون به صرفه غول کره‌ای به دست آوریم. از نظر قیمت‌­گذاری نیز انتظار داریم که مانند نسل قبلی ال جی دبلیو 10 قیمت این گوشی حدودا 130 دلار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*