ویژه برنامه بهترین محصولات سال 2019 در حوزه تکنولوژی

در این ویژه برنامه که توسط حسین عالیان و با مشارکت مدیران وب سایت‌های تخصصی در بخش فناوری اطلاعات تهیه شده، بهترین محصولات سال 2019 در حوزه تکنولوژی را به شما معرفی می‌کنیم.

سال 2019 نیز با تمام خوبی‌ها و بدی‌های خود به پایان رسید و وارد سال 2020 میلادی و یک دهه جدید شده‌ایم. در سال 2019 و در دنیای تکنولوژی،‌ خبرهای داغی منتشر شد و تکنولوژی‌ها و محصولات جدید و جذابی وارد بازار شدند. به همین دلیل اکنون می‌خواهیم بهترین محصولات سال 2019 را در قالب یک ویژه‌برنامه به شما معرفی کنیم. حسین عالیان با همکاری مدیران وب سایت‌های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات یعنی آقایان عرفان باستانی از گجت نیوز، آرش افراسیابی از موبایل دات آی آر، شهریار بارانی از شهر سخت افزار، محسن صحافی از فارنت، علی صدرالدینی از کلیک، پیمان گلکار از آی تی رسان و خانم افسانه پناهی از سخت افزار مگ و همچنین کارشناسان حوزه فناوری از جمله شهروز چرکچی، آریا کرنافی و رضا عالیان به عنوان کمیته داوران، این ویدیو را تحت عنوان بهترین محصولات سال 2019 در حوزه تکنولوژی تهیه و تولید کرده است.

در این ویدیو، بررسی و انتخاب محصولات با توجه به ورود آنها به بازار ایران و بررسی محصول توسط رسانه‌های حوزه فناوری انجام شده است و سعی شده محصولاتی که وارد ایران نشده، در این ویژه برنامه شرکت داده نشوند. به این ترتیب بهترین مادربرد و بهترین کارت گرافیک در رده‌های مختلف، بهترین گوشی خاص،‌ بهترین گوشی پرچمدار، بهترین گوشی میان رده و بهترین تبلت با نظر داوران محترم انتخاب شده‌اند که در این ویدیو با آنها آشنا می‌شوید.

اما یک سورپرایز ویژه هم برای کاربران محترم داریم و می‌خواهیم به پاس همراهی شما و به قید قرعه به 15 نفر از بینندگان و مشارکت‌کنندگان در این برنامه، هدایایی اهدا کنیم. شرکت‌های محترم هواوی و گیگابایت، اسپانسر این برنامه شده‌اند و این هدایا را تامین و اهدا می‌کنند. به این منظور از شما کاربران محترم می‌خواهیم به صفحه اینستاگرامی h.alian@ مراجعه کرده و آن را فالو کنید و زیر پست مربوط به این ویژه برنامه، 3 نفر از دوستانتان را منشن کنید. به این ترتیب می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی این ویژه برنامه امتحان کنید.

ویدیوی بهترین محصولات سال 2019 دنیای تکنولوژی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اووم ممنون لطفا از این دست،پست ها بیشتر بکذارید سراسر هیجان بود