دوشنبه سوری همراه اول

در طرح دوشنبه سوری همراه اول 100 گیگابایت اینترنت رایگان جایزه دریافت کنید

اپراتور اول کشور در پایان هر ماه در قالب طرح دوشنبه سوری همراه اول در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان هدایایی چون اینترنت رایگان را در نظر می‌گیرد. مشترکان در آخرین دوشنبه دی 98 نیز می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

همراه اول به عنوان اپراتور اول کشور با هدف تکریم و افزایش رضایت مشترکان خود در پایان هر ماه در قالب طرح دوشنبه سوری برای مشترکان هدایایی را در نظر می‌گیرد. در دوشنبه سوری 30 دی 98 مشترکان از بسته‌های اینترنت 500 تا 100 گیگابایت برخوردار خواهند شد.

فعال‌سازی طرح دوشنبه سوری همراه اول

مشترکان اپراتور همراه اول برای استفاده از بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 64 مربع (#64*100*) این بسته را فعال‌سازی کنند. جدیدترین طرح دوشنبه سوری این ماه نیز در روز دوشنبه 30 دی ماه است که برای مشتریان بسته‌های اینترنت 500 مگابایت تا 100 گیگابایت یک روزه (از 5 صبح تا 17 عصر) در نظر گرفته شده است و کلیه مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری (#64*100*) از آن بهره‌مند شوند. گفتنی است مشترکان تا ساعت 23:59 دوشنبه 30 دی فرصت خواهند داشت تا این هدایا را فعال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*