آپدیت جدید ایرپادز پرو

آپدیت جدید ایرپادز پرو با رفع یک سری مشکل، ایرادات جدیدی به ایرباد اپل آورد!

آپدیت جدید ایرپادز پرو یک ماه پیش منتشر شد. اگرچه ایرباد اپل بعد از دریافت این به‌روزرسانی بهبودهای زیادی داشت، اما طبق گزارش کاربران، عملکرد سیستم نویز کنسلینگ آن با مشکل مواجه شده است

اپل تمرکز خاصی روی توسعه آپدیت‌های نرم افزاری برای محصولاتش دارد. به عنوان نمونه بعد از عرضه ایرباد اپل ایرپادز پرو، با هدف برطرف کردن مشکلات و بهبود اتصال بی‌سیم به همراه افزایش کیفیت صدا، چندین به‌روزرسانی برای این گجت منتشر کرد. این آپدیت‌ها معمولا با هدف برطرف کردن مشکلات جزئی توسعه پیدا می‌کنند، اما بر اساس گزارش کاربران، آپدیت جدید ایرپادز پرو تاثیر زیادی روی کیفیت صدا و مخصوصا قابلیت نویز کنسلینگ آن داشته است. قسمتی از این تغییر خوب و رضایت‌بخش و قسمتی دیگر، ناراحت‌کننده بوده است.

مشکلات و فواید آپدیت جدید ایرپادز پرو

گزارش برخی کاربران حکایت از تضعیف قابلیت نویز کنسیلینگ این ایرباد بعد از دریافت آپدیت با شماره 2C54 دارد. آن‌ها مدعی هستند بعد از دریافت به‌روزرسانی دارای شماره 2B588 در نوامبر سال 2019 (دو ماه پیش)، سیستم از بین‌برنده نویز در ایرباد اپل آن‌ها به مشکل برخورد کرد، اما اکنون و با دریافت آپدیت جدید ایرپادز پرو وضعیت وخیم‌تر شده است. گفتنی است با توجه به گله‌های کاربران، RTINGS در ادامه تست ایرباد AirPods Pro اعلام کرد موضوع آن طور که برخی کاربران ادعا می‌کنند حاد نیست. یه عقیده RTINGS با وجود بروز مشکل در سیستم نویز کنسلینگ این ایرباد وایرلس، به‌روزرسانی جدید بهبود‌های فراوانی را در این وسیله به ارمغان آورده است.

یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها به لطف آپدیت جدید AirPods Pro بهبود میزان استحکام و پایداری پاسخ فرکانسی است. با توجه به جدا بودن دو تکه ایربادهای بدون سیم از یکدیگر، این فاکتور بسیار مهم به شمار می‌رود. پیش از آپدیت جدید، پاسخ فرکانسی در وضعیت قابلی قبولی قرار داشت، اما اکنون بسیار خوب خطاب می‌شود.

بهبود فرکانس بیس پیشرفت دیگر ایرباد اپل در ادامه دریافت به‌روزرسانی تازه عرضه شده است. پیش از آن نیز RTINGS، فرکانس بیس اپل ایرپادز پرو را با صفت «عالی» تعریف می‌کرد. کاهش جزئی دقت در مید یکی دیگر تغییرات اعمال شده در آپدیت جدید ایرپادز پرو محسوب می‌شود.

اپل هنوز درباره شکایت کاربران به خاطر مشکلات پدید آمده در پی دریافت به‌روزرسانی با شماره 2C54 اظهار نظری نکرده، اما انتشار این آپدیت را متوقف کرده است. عرضه آپدیت نام برده حدود یک ماه پیش آغاز شد، اما چند روز بیشتر ادامه پیدا نکرد. با این کار کاربران دریافت‌کننده طی همان چند روز محدود، همچنان با مشکلات نویز کنسلینگ دست و پنجه نرم می‌کنند.