سامسونگ

صدور تاییدیه وای فای برای گوشی‌های گلکسی ام 31 ، M11 و گلکسی A11 سامسونگ

اتحادیه وای فای با صدور تاییدیه برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی ام 31 (Galaxy M31)، گلکسی M11 و گلکسی A11 برخی از مشخصات آن‌ها را فاش کرده است.

سال گذشته به لطف سری نوشده‌ی گلکسی A و سری تازه‌ی گلکسی M، سامسونگ حضور موفقی در بازار گوشی‌های میان رده داشت. حالا بسیاری چشم به راه مدل‌های 2020 هستند. پیش‌تر گلکسی ام 31 با تراشه اگزینوس 9611 سامسونگ و رم 6 گیگابایتی، در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده بود.

اما دیگر ویژگی آن را باید پشتیبانی از باند دوگانه وای فای بدانیم. این در حالی است که البته بر اساس تاییدیه صادر شده،  گلکسی ام 11 و گلکسی ای 11 فقط قابلیت اتصال به باند 2.4 گیگاهرتزی را دارند. تاییدیه وای فای، وجود سیستم عامل اندروید 10 در هر سه مدل و رنگ‌بندی آبی، بنفش و مشکی گلکسی M11 را نیز تایید می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی M31 دارای دوربین سه‌گانه یا چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز واید 12 مگاپیکسلی و سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی باشد. همچنین احتمال وجود نسخه‌ای از آن با تراشه اسنپدراگون 665 هم دور از ذهن نیست. درباره گلکسی A11 اما به جز حافظه داخلی 64 گیگابایتی، اطلاعات دیگری به بیرون درز نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*