بهترین خودروهای سال 2020

بهترین خودروهای سال 2020 که با کمتر از 30 هزار دلار می‌توانید بخرید

کارشناسان حوزه خودرو لیستی از بهترین خودروهای سال 2020 با بودجه کمتر از 30 هزار دلار را منتشر کردند که در ادامه قصد داریم با خودروهای این لیست آشنا شویم.

امروزه بسیاری از مشتریان به طور متوسط حدود 35 هزار دلار برای خودروهای صفر کیلومتر هزینه می‌کنند که البته اگر قیمت خودرویی بیش از 35 هزار دلار باشد، به این معنا است که از لحاظ تکنولوژی، پرفورمنس و ارزش در سطح بالاتری قرار دارد و چنین افزایش قیمتی منطقی خواهد بود. در حال حاضر مشتریان در بازارهای جهانی می‌توانند با صرف هزینه‌ای در حدود 30 هزار دلار بهترین خودروهای سال 2020 را خریداری کنند که در این رنج قیمت محصولات فول برخی از خودروسازان بزرگ نیز قابل خریداری خواهد بود. البته در ردیف قیمتی 30 هزار دلار نمی‌توان یک خودرو الکتریکی صفر کیلومتر را خریداری کرد که انتظار می‌رود طی سال‌های آینده با تولید بیشتر این محصولات، قیمت آنها نیز کاهش پیدا کند. در ادامه لیستی از بهترین خودروهای سال 2020 که با کمتر از 30 هزار دلار می‌توانید بخرید را برایتان تهیه کرده‌ایم.

بهترین خودروهای سال 2020 با بودجه زیر 30 هزار دلار

هیوندای ولوستر N

بهترین خودروهای سال 2020

محصولات N شرکت کره‌ای هیوندای به صورت ویژه‌ای توسعه پیدا کرده‌اند که ولوستر N گل سر سبد این سری محسوب می‌شود. شرکت هیوندای برای این هاچ بک پرفورمنس خود موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با 250 اسب بخار را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. قیمت پایه این خودرو 26 هزار و 900 دلار است که می‌توان آن را مناسب‌ترین هاچ بک بازار دانست. هیوندای ولوستر N در جاده‌ها دارای چسبندگی مناسبی است و از یک شاسی خوب بهره می‌برد. شرکت هیوندای برای این هاچ بک پکیج پرفورمنس 2100 دلاری را در نظر گرفته است که دیفرانسیل لغزش محدود، ترمزهای بزرگ‌تر لاستیک‌های تابستانی پیرلی و افزایش قدرت تا 270 اسب بخار را به همراه دارد. در واقع مشتریان با صرف حداکثر 29 هزار دلار، یک خودرو مناسب با امکانات ویژه را خریداری خواهند کرد.

مزدا CX-5

بهترین خودروهای سال 2020

یکی از رقابتی‌ترین کلاس‌های خودرویی را باید کراس اوورهای کامپکت دانست که در این کلاس مزدا CX-5 یک کراس اوور جذاب و بسیار متفاوت محسوب می‌شود. این خودرو دارای طراحی ظاهری بسیار مناسبی بوده و کابین آن نیز بسیار لوکس به نظر می‌رسد. محصولات مزدا همواره سواری راحتی را ارائه می‌دهند که همین موضوع در مدل CX-5 نیز مشاهده می‌شود. اگر تریم‌های فول این خودرو ژاپنی را انتخاب کنید، حداکثر قیمت آن به 30 هزار دلار می‌رسد، اما مدل پایه تورینگ آن حدود 26 هزار و 730 دلار قیمت دارد.

فورد موستانگ

بهترین خودروهای سال 2020

فورد موستانگ با بودجه کمتر از 30 هزار دلار در دسترس مشتریان است. خودرویی که از یک موتور 4 سیلندر 2.3 لیتری توربو بهره می‌برد و می‌تواند قدرتی برابر با 310 اسب بخار را تامین کند. البته مشتریان با سفارش پکیج پرفورمنس فورد، قیمت این خودرو را به بیش از 30 دلار افزایش خواهند داد، اما پکیج هندلینگ این خودرو بسیار مناسب به نظر می‌رسد، چراکه شامل مواردی چون دیفرانسیل لغزش محدود تورسن، سیستم دامپینگ مگنا راید، ترمزهای بهتر و رینگ‌های 19 اینچی است که فورد برای آن قیمتی حدود 1995 دلار در نظر گرفته است.

هوندا سیویک

بهترین خودروهای سال 2020

سوییک در دهمین نسل خود به یک خودرو ویژه تبدیل شده است. این محصول هوندا در کلیه تریم‌ها از شاسی چابکی بهره می‌برد و موتور توربو این خودرو نیز بسیار قدرتمند بوده و مصرف سوخت کمی را به همراه دارد. هوندا سیویک از تمامی تکنولوژی‌های مورد نیاز برای مشتریان برخوردار است. کارشناسان، مدل Si هوندا سیویک را به مشتریان پیشنهاد می‌کنند؛ چرا که این خودرو از ترکیب عالی از هندلینگ، فضای کابین و فضای بار بهره می‌برد. قیمت این مدل نیز از 25 هزار و 200 دلار آغاز شده که با انتخاب پکیج‌های مختلف قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

فورد رنجر

بهترین خودروهای سال 2020

فورد رنجر یک پیکاپ خشن و کاربردی محسوب می‌شود که با قیمت 25 هزار و 200 دلار در کلاس خود جزو بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این خودرو همانند موستانگ از یک موتور 2.3 لیتری اکوبوست برخوردار است، اما قدرتی برابر با 270 اسب بخار را تولید می‌کند. همچنین ظرفیت حمل بار فورد رنجر در کلاس خود در بهترین سطح قرار دارد. از میان مدل‌های مختلف این پیکاپ، کارشناسان XLT با پکیج FX را به مشتریان پیشنهاد می‌کنند که با وجود دیفرانسیل عقب قفل شونده، رینگ و لاستیک‌های آفرود و سیستم تعلیق ویژه آفرود دارای قیمتی کمتر از 30 هزار دلار است.

تویوتا 86

بهترین خودروهای سال 2020

دیدن نام تویوتا 86 در لیست بهترین خودروهای سال 2020 کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ چراکه موتور 4 سیلندر بوکسوری سوبارو همچنان قدرت کمی را ارائه می‌دهد، اما تویوتا 86 و سوبارو BRZ که به نوعی دو قلوی یکدیگر شناخته می‌شوند، به دلیل ویژگی‌های خاص خود باید در این لیست قرار می‌گرفتند؛ برای مثال این خودرو از شاسی خارق‌العاده‌ای برخوردار بوده که ضعف موتور را به خوبی پوشش می‌دهد. قیمت این خودرو از 26 هزار و 655 دلار آغاز می‌شود که مشتریان می‌توانند تریم GT آن را با قیمت 28 هزار و 785 دلار خریداری کنند؛ چراکه این تریم از آینه‌های بیرونی گرم شونده، اسپویلر عقب مشکی، مه شکن‌های LED و  صندلی‌های چرمی بهره می‌برد و تجریه رانندگی بسیار راحتی را به همراه دارد.

کیا سول

بهترین خودروهای سال 2020

کیا سول در سومین نسل خود نسبت به قبل هیجان‌انگیزتر شده است. این خودرو به دلیل طراحی جعبه‌ای شکل خود فضای خوبی را در کابین برای سرنشینان به همراه دارد. قیمت پایه این خودرو 17 هزار و 490 دلار اعلام شده که مشتریان حتی با انتخاب تریم GT-Line و سفارش برخی از امکانات، همچنان می‌توانند آن را با بودجه کمتر از 30 هزار دلار خریداری کنند. مدل 2020 کیا سول از موتور 1.6 لیتری توربو با قدرت تولیدی 201 اسب بخار بهره می‌برد.

جیپ رانگلر

بهترین خودروهای سال 2020

جیپ رانگلر برای علاقه‌مندان به آفرود بهترین گزینه در این رنج قیمتی محسوب می‌شود. مشتریان با بودجه 28 هزار و 295 دلار می‌توانند خودرویی با موتور 6 سیلندر 6.3 لیتری را خریداری کنند و برای آن گیربکس دستی یا اتوماتیک را در نظر بگیرند. البته نمی‌توان جیپ رانگلر را از لحاظ کابین در لیست بهترین‌ها قرار داد. برای این خودرو چند پکیج نیز در نظر گرفته شده است که کارشناسان سفارش آنها را پیشنهاد نمی‌کنند و همان مدل پایه بهترین گزینه خواهد بود.

تویوتا کرولا

بهترین خودروهای سال 2020

در ادامه لیست بهترین خودروهای سال 2020 با بودجه کمتر از 30 هزار دلار به خودرو تویوتا کرولا می‌رسیم که در دوازدهمین نسل خود با به‌روزرسانی‌های خوبی همراه بوده است. تویوتا کرولا از پلتفرم TNGA بهره می‌برد که برای مشتریان موتور قدرتمند و شاسی چابک‌تر و سبک‌تری را ارائه می‌دهد. این خودرو ژاپنی به طور استاندارد از پکیج ایمنی تویوتا، دستیار صوتی آمازون الکسا و ارتباط وای فای برخوردار بوده و برای آن چراغ‌های LED و ترمز اضطراری خودکار در نظر گرفته شده است.

تویوتا کرولا از موتور 4 سیلندر 2 لیتری کرولا با قدرت تولیدی 169 اسب بخار بهره می‌برد و گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. قیمت این خودرو در مدل پایه 20 هزار و 290 دلار است، اما پیشنهاد می‌شود مشتریان تریم XSE را سفارش دهند که قیمت آن به 23 هزار و 240 دلار می‌رسد.

فولکس واگن گلف GTI

بهترین خودروهای سال 2020

قدمت حضور گلف GTI در بازار خودرو به 45 سال می‌رسد که برای شرکت فولکس واگن آمار فروش خوبی را به همراه داشته است. مشتریان می‌توانند این خودرو را با قیمت 27 هزار و 595 دلار خریداری کنند که کیفیت ساخت، هندلینگ، سرعت و فضای کابین مناسبی را به همراه دارد. کارشناسان این خودرو را علاوه بر اینکه شایسته حضور در لیست بهترین خودروهای سال 2020 با بودجه 30 هزار دلار می‌دانند، می‌گویند این خودرو را می‌بایست جزو بهترین خودروهای بازار محسوب کرد. کارشناسان پیشنهاد می‌کنند برای این خودرو پکیج دستیار راننده هم سفارش داده شود که با قیمت 450 دلار مواردی چون ترمز اضطراری، تشخیص عابران پیاده، هشدار ترافیک عقب، و پایش نقاط کور را به همراه دارد.

مزدا CX-30

بهترین خودروهای سال 2020

آغاز ورود مزدا به کلاس کراس اوورهای ساب کامپکت با مزدا CX-30 بوده است. مشتریان می‌توانند مدل پایه این خودرو را با 21 هزار و 900 دلار خریداری کنند و البته مدل پریمیوم آن نیز با 28 هزار و 200 دلار قابل خریداری است که جزو بهترین مدل‌های این خودرو محسوب می‌شود. این خودرو دارای ظاهری لوکس و جذاب است و تمامی بخش‌های این خودرو در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند.

تویوتا راو 4 هیبرید

بهترین خودروهای سال 2020

برای توصیف تویوتا راو 4 باید گفت این خودرو ترکیبی از امکانات متعدد، ظاهر جذاب و قوای محرکه هیبریدی است که مشتریان با صرف هزینه 28 هزار و 100 دلار به یک خودرو بسیار مناسب دست پیدا خواهند کرد. همچنین پیشنهاد می‌شود مشتریان با پرداخت 595 دلار سیستم پایش نقاط کور را نیز سفارش دهند. با توجه به اینکه مشتریان زیادی این خودرو را سفارش داده‌اند، تویوتا تولید این خودرو را در کارخانه کنتاکی نیز آغاز کرده است. جدیدترین مدل RAV4 از موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری بهره می‌برد که در کنار یک واحد الکتریکی می‌تواند قدرتی برابر با 219 اسب را ارائه دهد.

مزدا MX-5 میاتا

بهترین خودروهای سال 2020

اگر به دنبال یک خودرو اسپرت ارزان‌قیمت در بازار هستید، قطعا مزدا MX-5 میاتا بهترین گزینه خواهد بود. مشتریان با پرداخت مبلغی حدود 29 هزار و 590 لار می‌توانند نسخه کلاب آن را خریداری کنند که تجربه سواری خارق‌العاده‌ای را به همراه دارد. البته این خودرو قدرتی برابر با تویوتا 86 را ارائه می‌دهد، اما این دو خودرو کاملا از لحاظ عملکرد متفاوت هستند؛ هنگام رانندگی مزدا MX-5 میاتا کافی است سقف را باز کنید و با رانندگی در یک جاده پیچ در پیج، معنای واقعی لذت بردن از رانندگی را تجربه نمایید.