رندرهای رسمی گلکسی اس 20

رندرهای رسمی گلکسی اس 20 را در اینجا ببینید

رندرهای رسمی گلکسی اس 20 (Samsung Galaxy S20) منتشر شد. علاوه بر این، ما از مشخصات فنی و قیمت نسخه‌ی گلکسی اس 20 اولترا نیز مطلع شده‌ایم که در ادامه آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

جدیدترین شایعه در مورد شرکت سامسونگ، رندرهای رسمی گلکسی اس 20 ، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا است که به تازگی منتشر شده است. این رندرها از طریق یک افشاگر حوزه فناوری منتشر شده و می‌تواند ظاهر سه گوشی جدید سامسونگ را در سه رنگ مختلف به نمایش بگذارد.

بر اساس این گزارش و همانطور که می‌توانید در رندرها ببینید، گوشی‌های اس 20 و اس 20 پلاس از شیشه‌ی 3 بعدی منحنی استفاده نخواهند کرد. این فقط مدل اس 20 اولترا است که به نمایشگری با لبه‌های منحنی مجهز می‌شود.

تصاویر زیر گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ را در رنگ آبی Cloud Blue به نمایش می‌گذارند. ما این رنگ را در فهرست کامل قاب‌های رسمی سامسونگ و بسیاری دیگر از لیست‌ها با نام آبی Sky Blue می‌بینیم. این رندرها نشان می‌دهند که سامسونگ شاید برای نخستین بار از یک رنگ مات برای گوشی‌های پرچمدارش استفاده کند. اینطور که پیداست دکمه‌ی بیکسبی نیز از گوشی‌های سامسونگ حذف خواهد شد!

گلکسی اس 20 پلاس از چهار دوربین پشتی بهره می‌برد که نتیجه‌ی آن، یک باکس بزرگ دوربین روی قاب پشتی شده است. در این رندر S20 پلاس را در رنگ خاکستری Cosmic Gray می‌بینیم.

همچنین برای نخستین بار است که تصویر کاملی از گوشی گلکسی اس 20 اولترا را می‌توانیم ببینیم. این گوشی به یک دوربین پریسکوپی در پشت مجهز است و نشان “Space Zoom 100X” را در نزدیکی این سنسور می‌توان دید. بر اساس اکثر شایعات این گوشی به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز بوده و انتظار داریم توانایی زوم دیجیتالی 100 برابری را نیز در آن ببینیم.

خبر خوب اینکه مشخصات فنی مدل اولترا نیز در این گزارش دیده می‌شود. ادعا می‌شود یک نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی Infinity-O روی قاب جلویی این گوشی حضور دارد. این نمایشگر از نوع AMOLED است که وضوح +QHD و همچنین نسبت ابعاد 20:9 را ارائه می‌دهد. نرخ رفرش این نمایشگر 120 هرتز بوده و در حفره‌ی روی آن نیز یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی پنهان است.

این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 990 با پشتیبانی از اتصال 5G قدرت می‌گیرد. حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، بسته به بازار در این پرچمدار یافت می‌شود. ما انتظار داریم سنسور دوربین اصلی آن یک سنسور 108 مگاپیکسلی باشد که یک سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 3 بعدی ToF نیز آن را همراهی کنند. در اینجا یک دوربین پریسکوپی با زوم 100 برابری نیز حضور دارد، اما مقدار مگاپیکسل آن مشخص نیست. در انتها باید به حضور یک باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب گلکسی اس 20 اولترا اشاره کرد.

اگر این مشخصات صحیح باشد، ما با یک گوشی قدرتمند و فهرستی از مشخصات سخت افزاری چشمگیر مواجه خواهیم بود. به همین ترتیب، ما باید انتظار قیمت بالایی را نیز از آن‌ها داشته باشیم. گزارش شده است که گوشی گلکسی اس 20 اولترا با قیمت پایه 1349 یورویی (می‌تواند برای نسخه‌ی 128 یا 25 گیگابایتی باشد) و 1549 یورو برای نسخه‌ی 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. s20 ultra یک گوشی خواستنی و فوق العاده است.