سامسونگ گلکسی A21S

سامسونگ گلکسی A21s مجهز به لنز ماکرو رویت شد

سامسونگ گلکسی A21s یکی از میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ مجهز به دوربین چندگانه خواهد بود. بر اساس اطلاعات جدید، سامسونگ گلکسی ای 21 اس (Samsung Galaxy A21s) به لنز ماکرو مجهز می‌شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از SamMobile سامسونگ مشغول توسعه میان‌رده جدیدی با نام گلکسی ای 21 اس است. این گوشی جانشین مدل ای 20 خواهد بود. البته پیش از این، شاهد معرفی گوشی سامسونگ گلکسی ای 20 اس بودیم که در مقایسه با مدل پایه، پیشرفت‌های زیادی داشت. با در نظر گرفتن روال نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند جدید سری A انتظار داریم سامسونگ گلکسی A21s از نظر مشخصات فنی و برخی قابلیت‌ها وضعیت بهتری در مقایسه با گلکسی A20s داشته باشد.

یکی از پیشرفت‌های مهم این گوشی در مقایسه با محصولات همرده خود، مجهز شدن به سنسوری 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو است. لنز ماکرو برای بزرگنمایی سوژه‌های ریز کاربرد دارد. به لطف آن، به عنوان نمونه، قادر به ثبت تصویری زیبا و هنری از یک کفش‌دوزک خواهید بود!

گفتنی است سامسونگ گلکسی A21s تنها میان‌رده در دست توسعه بخش موبایل غول کره‌ای نیست. بعد از این که زمان عرضه، رنگ‌بندی و قیمت سامسونگ گلکسی A51 و گلکسی A71 اعلام شد، اخباری درباره در راه بودن چند مدل دیگر از سری A به گوش رسید.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ مشغول توسعه گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-A217F است که به احتمال زیاد، به سامسونگ Galaxy A21s تعلق دارد. بر اساس این شماره، هنوز نسخه‌ای مخصوص بازارهای سراسر دنیا تولید نشده است. با در نظر گرفتن استراتژی سامسونگ به منظور افزایش فروش از طریق عرضه محصولات ارزان قیمت در بازارهای کشورهای آسیایی، بعید می‌دانیم گوشی گلکسی ای 21 اس به آمریکا محدود شود.

لنز ماکرو دوربین سامسونگ گلکسی A21s

احتمالا برای این گوشی، دو نسخه 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. انتظار نداریم حافظه رم از 3 گیگابایت فراتر برود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کلیدی گلکسی ای 21 اس سامسونگ امکان عکاسی ماکرو است. دو گوشی گلکسی ای 51 و گلکسی ای 71 نیز به قابلیت مشابهی مجهز شده‌اند، با این تفاوت که رزولوشن سنسور دارای لنز ماکرو در آن‌ها، به جای 2 مگاپیکسل، برابر 5 مگاپیکسل است.

وب سایت SamMobile در نهایت به گزینه‌های رنگ سامسونگ Galaxy A21s اشاره کرد؛ میان‌رده جدید سامسونگ از سری A در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید و قرمز قابل خریداری خواهد بود. درباره زمان عرضه و قیمت این محصول هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.