مشخصات فنی گلکسی ام 21

بخشی از مشخصات فنی گلکسی ام 21 سامسونگ از طریق Geekbench فاش شد

افشای مشخصات فنی گلکسی ام 21 سامسونگ در گیک‌بنچ نشان می‌دهد میان‌رده دیگری از سری M در راه است. گوشی سامسونگ گلکسی ام 21 (Samsung Galaxy M21) ویژگی‌های قابل توجهی دارد.

سامسونگ گلکسی ام 20 دقیقا یک سال پیش رونمایی شد. به تازگی مدل جانشین آن یعنی گلکسی ام 21 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است که از در دست توسعه بودن این گوشی خبر می‌دهد. شماره مدل این گوشی SM-M21F بوده و بر اساس اطلاعات به دست آمده از دیتابیس Geekbench، به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 10 عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی ام 21 سامسونگ

مهمترین بخش از مشخصات فنی Galaxy M21 را باید قدرت گرفتن از تراشه اگزینوس 9611 و داشتن 4 گیگابایت رم دانست. متاسفانه با وجود مشاهده امتیاز این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ، اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی Galaxy M21 منتشر نشده است.

مشخصات فنی گلکسی ام 21

بر اساس اخبار قبلی، دوربین این گوشی احتمالا سه گانه بوده و در دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. گزینه‌های رنگ مشکی، آبی و سبز پیش‌بینی شده‌اند. درباره گوشی سامسونگ گلکسی ام 21 اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما با توجه به رونمایی گوشی گلکسی ام 20 در ژانویه (بهمن) سال گذشته، انتظار داریم مدل جانشین به زودی رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*