جانشین گلکسی فولد

جانشین گلکسی فولد سامسونگ احتمالا پیش از تابستان رونمایی می‌شود

جانشین گلکسی فولد سامسونگ بر اساس اخبار جدید تا پیش از تابستان پیش رو معرفی خواهد شد. این یک گوشی متفاوت از سامسونگ گلکسی زد فلیپ محسوب شده و مشخصات فنی رده بالایی خواهد داشت.

در حالی که در انتظار رونمایی سامسونگ گلکسی زد فلیپ، یک گوشی منعطف متفاوت به قیمت نصف سامسونگ گلکسی فولد هستیم، اخباری درباره زمان معرفی جانشین اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به گوش رسید. دومین گوشی منعطف سامسونگ به احتمال زیاد همزمان با پرچمداران جدید S، در روز یازدهم فوریه (بیست و دوم بهمن) رونمایی می‌شود. اما تا رونمایی جانشین گلکسی فولد سامسونگ حداقل باید سه ماه دیگر منتظر بمانیم.

کاربر توئیتری Max Weinbach که تا امروز اطلاعات و عکس‌هایی درباره سامسونگ گلکسی اس 20 در اختیارمان قرار داده، مسئول انتشار اخبار جدید است. به ادعای وی، سامسونگ مدل جایگزین اولین گوشی منعطف خود را طی ربع دوم سال میلادی جاری رونمایی خواهد کرد. متاسفانه زمان دقیقی اعلام نشده و از نیمه فروردین تا انتهای خرداد، احتمال رونمایی گوشی جایگزین Samsung Galaxy Fold وجود دارد. یک ماه بعد از رونمایی رسمی عرضه گوشی به بازارهای سراسر دنیا آغاز خواهد شد.

بخشی از مشخصات جانشین گلکسی فولد سامسونگ

اطلاعات موثق بسیار کمی درباره نسل دوم سامسونگ گلکسی فولد موجود است، اما طبق شایعات به نمایشگری 8 اینچی با یک نسبت ابعاد تصویر متفاوت مجهز خواهد شد. این اندازه را باید با صفحه نمایش 7.3 اینچی Galaxy Fold معرفی شده در ابتدای سال 2019 مقایسه کرد. نسل اول، دارای یک نمایشگر ثانویه 4.6 اینچی است، اما درباره وجود یا عدم وجود چنین نمایشگری برای مدل جدید، خبری در دسترس نیست.

یکی از بهبودهای اصلی، لولای گوشی جدید خواهد بود، قسمتی که پاشنه آشیل گجت‌ های منعطف بوده و بیشتر ایرادات گلکسی فولد، که سازنده را مجبور به جمع‌آوری گوشی از دست کاربران بعد از عرضه آن کرد، به این قسمت مربوط می‌شود. سایر مشخصات فنی مهم نسل بعدی گوشی سامسونگ گلکسی فولد، مجهز شدن به سنسور دوربین موبایل 108 مگاپیکسلی سامسونگ و قدرت گرفتن از 12 گیگابایت رم در کنار تراشه اسنپدراگون 865 محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*