وام خودرو

اخذ وام خودرو با کمترین سود

از جمله انواع وام‌های پرطرفدار و پرمتقاضی همچون وام مسکن در ایران، وام خودرو است. در اقصی نقاط جهان، شرکت‌ها و دولت‌ها، موسسات خصوصی و بانک‌ها جهت رفاه حال مردم خود به تخصیص انواع وام‌ها، از جمله وام خودرو اقدام می‌نمایند.

از جمله انواع وام‌های پرطرفدار و پرمتقاضی همچون وام مسکن در ایران، وام خودرو است. در اقصی نقاط جهان، شرکت‌ها و دولت‌ها، موسسات خصوصی و بانک‌ها جهت رفاه حال مردم خود به تخصیص انواع وام‌ها، از جمله وام خودرو اقدام می‌نمایند. در کشور عزیزمان ایران نیز این امکان برای هموطنان عزیز فراهم آمده است. وام خودرو جهت خرید انواع خودرو در ایران عمدتا از طریق شرکت‌های لیزینگ، موسسات سازنده‌ی خودرو و بانک‌های دولتی و خصوصی به مردم ارائه می‌گردد. امروزه بسیاری از بانک‌های ایرانی از جمله؛ پاسارگاد، کشاورزی، صادرات، مهر اقتصاد، انصار، تجارت و بانک ملی اقدام به اعطای وام خودرو به مردم عزیز کشورمان می‌کنند. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش قیمت هر روزه خودرو هستیم، قطعا تخصیص وام خودرو می‌تواند به هموطنان عزیزمان کمک اندکی جهت صاحب خودرو شدن نماید.وام بانک ملی جهت خرید خودرو در زمره وام‌هایی است که با شرایط مناسب به خودرودارشدن هموطنان عزیزمان کمک شایان توجهی نموده است. در ادامه به شرایط تخصیص تسهیلات وام خودرو بانک ملی می‌پردازیم.

اقدامات بانک ملی جهت ارائه تسهیلات وام خودرو

بانک ملی ایران قدیمی‌ترین بانک تاسیس شده در کشورمان ایران است که در ارائه انواع وام، از جمله وام خودرو همواره پیشگام بوده است. این بانک همواره به رفع نیازهای مردمی اندیشیده و تلاش نموده تا درصدد رفع آن برآید. نمونه بارز این اندیشه بزرگ، ارائه وام خودرو به هموطنان عزیزمان با شرایطی آسان است. این بانک شرایطی را فراهم آورده تا مردم عزیز بتوانند با درآمدهای پایین و متوسط نیز صاحب خودرو شوند. بر این اساس است که وام خودروی بانک ملی از جمله تسهیلات پر متقاضی این بانک به شمار می‌رود. مشتریان بانک باید دقت نظر داشته باشند که وام اعطایی بانک ملی جهت خرید خودرو، صرفا جهت خرید خودروهای داخلی است.

تسهیلات وام بانک ملی جهت خرید خودرو

بانک ملی ایران از جمله پیشتازان ارائه دهنده وام خودرو، در سال‌های اخیر است و همواره درصدد بوده است تا نیازهای مشتریان خود را به هنگام برطرف نماید. وام خودرو بانک ملی ایران، از جمله تسهیلات پُر متقاضی در بین مشتریان این بانک به شمار می‌رود. بانک ملی شرایطی را فراهم آورده است تا متقاضیان بتوانند  نیاز خود جهت خرید خودرو را در زمان اندکی برطرف نمایند. با مطالعه دفترچه راهنمای اخذ وام، افراد می‌توانند  به راحتی و سهولت جهت خرید خودرو برنامه ریزی نمایند. وام خودرو به افرادی که دارای سن بالاتر از 18 سال باشند تعلق می‌گیرد. جهت اخذ وام خودرو از بانک ملی، نیازی به سپرده گذاری نیست. سقف وام خودرو در این بانک تا مبلغ 15 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. افرادی می‌توانند از این وام استفاده کنند که چک برگشتی نداشته باشند،و قبلا از این وام استفاده نکرده باشند، به بانک ملی بدهکار نباشند، و وام تسویه نشده در بانک ملی نداشته باشند. جهت اخذ وام خودرو، پس از ارائه تسهیلات و تحویل خودرو کپی و اصل سند مالکیت خودرو، بیمه نامه و کارت خودرو نزد بانک ملی به امانت می‌ماند. مبلغ چک کشیده شده، بعد از تنظیم فاکتور در وجه نمایندگی خودروساز صادر خواهد شد.

وام خودروی فوری

آیا تا به حال به این مساله فکر کرده اید که با جیب خالی هم می‌توان صاحب خودرو شد؟ با وام خودرو بانک ملی، بدون داشتن سرمایه ای زیاد می‌توانید در مدت زمان اندکی، صاحب خودرو شوید. مدت زمانی است این نوع وام، بسیار مورد تقاضاست و با شرایط خاص به افراد متقاضی پرداخت می‌شود. این وام تامین کننده بخشی از پول خرید خودرو شماست تا بالاخره شما یک خودرو زیر پایتان قرار گیرد. زمانیکه اقدام به خرید خودروی قسطی از شرکت‌های خودروساز یا لیزینگ می‌کنید، سند خودروی خریداری شده توسط شما، تا زمانیکه اقساط به طور کامل پرداخت گردد، در رهن این موسسات قرار می‌گیرد در حالیکه زمان گرفتن وام خودرو از بانک سند خودرو در رهن بانک قرار نخواهد گرفت و شما صرفا باید مدارکی که بانک تعیین کرده است را فراهم آورید. در بانک ملی، اولویت دریافت وام خودرو با کسانی است که بیش از یکسال در این بانک افتتاح حساب کرده باشند.

وام خودرو

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وام خودرو

اولین کار جهت اخذ وام خودرو از بانک ملی ایران، افتتاح حساب پس انداز قرض‌الحسنه نزد شعبه می‌باشد. جهت این کار بایستی مدارک زیر را آماده نمایید:

  1. یک قطعه عکس متقاضی
  2. معرفی ضامن/ ضامنین معتبر نزد بانک
  3. گواهی اشتغال به کار
  4. اصل و کپی کارت ملی متقاضی و ضامن
  5. اصل و کپی صفحات شناسنامه
  6. پیش فاکتور خرید خودرو از یکی از نمایندگی‌های مجاز
  7. سه عدد تمبر مالیاتی

وام خودرو

شرایط بازپرداخت وام خودرو

جهت خرید و یا نوسازی وام خودرو، بانک ملی اقدام به ارائه تسهیلات وام خودرو 150 میلیون ریال معادل 15 میلیون تومانی به همشهریان عزیز می‌نماید. بانک تحت هیچ شرایطی به حساب وام گیرنده پول واریز نمی کند، و صرفا در وجه نمایندگی خودروساز چک صادر می‌کند. زمان بازپرداخت این وام، حداکثر 5 سال و 60 ماه می‌باشد.تعداد اقساط وام شما قطعا به زمان بازپرداخت وام خودرو باز می‌گردد. برای دریافت وام خودرو از این بانک، به 2 نفر ضامن رسمی نیاز است. وام گیرنده بایستی حداکثر 3 ساله وام خودرو اخذ شده را تسویه نماید. سود این وام، 24 درصد به صورت سالانه می‌باشد. برخی از شعبات بانک ملی، ممکن است با شرایط متفاوتی از مواردی که در بالا گفته شد به ارائه تسهیلات واحد خودرو از جمله؛ سقف اندکی وام بیشتر، ضامن، نوع بازپرداخت اقدام می‌نمایند. با تخصیص اندکی زمان و سر زدن به شعبات بانک ملی می‌توانید تسهیلات مناسبی از این بانک، دریافت نمایید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واقعاً خجالت آوره 15 میلیون اونم با سود 24 درصد لعنتی نکشیمون دست و دل باز.

  2. 24 درصد
    واقعا طنز تلخی بود

  3. 24 درصد اونوقت میگید کمترین سود
    الان همه موسسات هم همین وام رو تا صد میلیون میدن

  4. در واقعیت وقتی مراجعه می کنی اصلا وامی در کار نیست بعدشم وام بهت بدن حتما باید ضامن حقوق بگیر بانک ملی باشه خوب من از کجا معلم گیر بیارم که حقوقش از بانک ملی بگیره اونم تازه بخواد ضامنم بشه
    نمب دونم کدوم ارگان ها حقوقشون از بانک ملی می گیرن