ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا Razr

در تازه‌ترین ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا Razr عملکرد این شاهکار منعطف را ببینید

شرکت Motorola ضمن انتشار جدیدترین ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا Razr به موضوع شکننده بودن نمایشگر آن اشاره کرد. در ویدیوهای جدید به قابلیت‌های گوشی منعطف موتورولا اشاره شده است.

گوشی موتورولا ریزر به عنوان گجت منعطف این شرکت زیر مجموعه لنوو، اکنون از طریق اپراتور ورایزن قابل پیش خرید است. عرضه محصول از حدود ده روز دیگر آغاز خواهد شد. بررسی اولیه موتورولا ریزر 2019 نشان داد با یک دستگاه کاملا متفاوت و خاص رو به رو هستیم. به لطف انتشار جدیدترین ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا Razr بیشتر به قابلیت‌های منحصربه‌فرد این گوشی انعطاف پذیر پی خواهیم برد.

از آن جایی که سامسونگ و هواوی در عرضه اولین گوشی منعطف خود به بازار موفق عمل نکردند، موتورولا را باید نخستین شرکتی دانست که یک گجت الکترونیکی دارای نمایشگر منعطف را در ابعادی وسیع به بازار عرضه کرده و به دست مشتریان می‌رساند. با توجه به انتظار فراوان کاربران برای مشاهده و در دست گرفتن یک گوشی هوشمند منعطف و از طرفی ناامید شدن آن‌ها از گوشی‌سازان بزرگ دنیا، اکنون چشم‌های زیادی به موتورولا ریزر دوخته شده است.

انتشار ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا Razr

با تماشای ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا Razr بیشتر به این گوشی علاقه‌مند خواهید شد. شرکت سازنده، ضمن انتشار سه ویدیوی تبلیغاتی برای گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود، به نکته بسیار مهمی درباره آن اشاره کرد؛ صفحه نمایش گوشی RAZR 2019 ظریف بوده و شکنندگی بالایی در مقایسه با گوشی‌های هوشمند عادی دارد. به همین دلیل باید با احتیاط فراوان با گوشی کار کرد. وارد شدن کوچکترین ضربه‌ دردسرساز خواهد شد.

گوشی موتورولا RAZR

در یکی از ویدیوها به نام “Caring For RAZR”، سازنده اهمیت دور نگه داشتن نمایشگر 6.2 اینجی منعطف این گوشی از خطر را یادآور می‌شود. به عنوان نمونه این نمایشگر باید از اشیای تیز و مایعات دور بماند. گجت نام برده به شدت در برابر مایعات حساس بوده و وجود برآمدگی و چین و چروک‌هایی روی نمایشگر آن طبیعی است. این مورد از جمله گلایه‌های کاربران درباره سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس بودخ، اما با توجه به سطح تکنولوژی کنونی، مشکل وجود چین و چروک‌هایی جزئی روی نمایشگر گوشی‌های منعطف غیر قابل حل است.

درباره دوام نمایشگر و محافظ مخصوص آن نمی‌توان در حال حاضر قضاوت کرد. مقاومت و دوام آن در کاربردهای روزمره، دو الی سه ماه بعد از عرضه گوشی به کاربران قابل ارزیابی خواهد بود. یکی از نکات تاکید شده به کاربران گوشی هوشمند موتورولا RAZR خودداری از چسباندن محافظ‌های نمایشگر متداول روی آن است. به خاطر ماده چسبنده به کار رفته در آن‌ها، آسیب جدی به پنل وارد می‌شود. نکته مهم دیگر، تا کردن کامل گوشی قبل از قرار دادن آن داخل کیف یا جیب است. به طور واضح دلیل این تاکید، به شکننده بودن صفحه نمایش مرتبط می‌شود. به این ترتیب از برخورد ناخواسته نمایشگر منعطف با اشیای دیگر جلوگیری خواهد شد.

در یکی دیگر از ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا Razr به قابلیت‌های نرم افزاری خاص گوشی همچون ژست حرکتی گرفتن اسکرین شات با سه انگشت اشاره می‌شود. گفتنی است یک نمایشگر خارجی روی دستگاه تعبیه شده و به برخی درخواست‌های شما به صورت صوتی پاسخ خواهد داد. به این ترتیب نیاز به باز کردن تای گوشی برای دریافت اطلاعات جزئی از بین می‌رود.

در سومین شماره از ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا Razr برخی قابلیت‌های دوربین آن معرفی شده است. به عنوان نمونه باید از قابلیت عکاسی پرتره و افکت‌های بلادرنگ نام برد. یک حالت عکاسی در شب خاص برای اپلیکیشن دوربین گوشی توسعه یافته است. یک دیگر از ویژگی‌های بسیار جالب دوربین موتورولا RAZR، حالت Cinemagraph نام دارد. به لطف آن امکان ساخت آثار هنری زیبا به وسیله ترکیب عکس‌های ثابت با اشیای در حال حرکت، میسر می‌شود.