گوشی اندرویدی آپدیت دریافت مشکل

چرا گوشی اندرویدی من آپدیت‌های جدید را دریافت نمی‌کند؟

آیا گوشی اندرویدی شما هم در دریافت به‌روزرسانی‌ها و آپدیت‌های جدید ناتوان است؟ ما دلایلی که می‌توان باعث این امر باشد را در زیر بررسی کرده‌ایم.

درست مانند اکثر دستگاه‌های مدرن، گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی نیز باید به صورت دوره‌ای به‌روزرسانی‌هایی را نصب کنند تا خودشان را در بالاترین سطح عملکرد نگه دارند. بنابراین اگر گوشی اندرویدی شما هیچ آپدیتی را دریافت نمی‌کند، این می‌تواند نشات گرفته از مشکل بزرگی باشد.

آپدیت نشدن گوشی اندرویدی و راه حل آن

اگر گوشی شما نیز آپدیت نمی‌شود، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. موارد زیر می‌تواند دلیلی بر این موضوع باشد.

اتصال شبکه شما به قدر کافی قدرتمند نیست

دستگاه‌های اندرویدی برای به سرانجام رساندن یک به‌روزرسانی باید به یک شبکه‌ی وای فای یا دیتای موبایل وصل باشند. اتصال بی‌سیم خود را بررسی کنید و مجدداً تلاش کنید.

گوشی اندرویدی آپدیت دریافت مشکل

دستگاه شما قدیمی است

دستگاه‌های اندرویدی مشخصی که سال‌ها از عرضه‌ی آن‌ها می‌گذرد٬ دیگر به‌روزرسانی‌ها را دریافت نمی‌کنند؛ زیرا این آپدیت‌ها دیگر برای مدل‌های قدیمی توسعه پیدا نمی‌کنند. به طور مثال اگر صاحب یک گوشی گلکسی سامسونگ مربوط به شش سال پیش هستید٬ گوشی شما دیگر نمی‌تواند به‌روزرسانی جدیدی که همراه با گوشی‌های سری گلکسی اس 10 عرضه شده است را دریافت کند. در این موارد٬ برای تجربه‌ی سیستم‌های جدید باید یک گوشی جدید بخرید.

گوشی اندرویدی آپدیت دریافت مشکل

دستگاه شما شارژ کافی برای به اتمام رساندن به‌روزرسانی ندارد

از آنجایی که به‌روزرسانی‌ها نیازمند زمان زیادی برای به اتمام رسیدن هستند٬ دستگاه باید پیش از آپدیت شدن مقدار زیادی شارژ داشته باشد. این اطمینان می‌دهد که پیش از به اتمام رسیدن به‌روزرسانی٬ گوشی خاموش نخواهد شد.. بنابراین گوشی خود را به شارژر وصل کنید تا به شارژ کامل برسد٬ سپس مجدد برای دریافت به‌روزرسانی تلاش کنید.

گوشی اندرویدی آپدیت دریافت مشکل

دستگاه شما حافظه کافی برای به اتمام رساندن به‌روزرسانی ندارد

معمولاً به‌روزرسانی‌ها فضای ذخیره‌سازی اضافه‌تری را برای تکمیل شدن نیاز دارند. اگر دیوایس اندرویدی شما به‌روزرسانی نمی‌شود و حافظه‌ی آن نیز تقریباً پر است٬ برخی اپلیکیشن‌های بلااستفاده یا فایل‌های بزرگ نظیر عکس‌ها و ویدیوها را حذف کنید.

گوشی اندرویدی آپدیت دریافت مشکل

امیدواریم راه حل‌های فوق برای شما کارساز بوده باشد و مشکل آپدیت نشدن گوشی یا تبلت شما برطرف شده باشد. اگر دلیل دیگری برای این مشکل به ذهن شما می‌رسد٬ آن را از بخش نظرات همین مطلب با ما درمیان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا این دلایل البته به جز قدیمی بودن دلیل برای عدم دریافت بروزرسانی نیستن
    میشه گفت عدم نصب بروزرسانی هستن

  2. سوال من اینه ک گوشی s8 مال ۶ سال پیشه ک قدیمی شده باشه و اندروید ۱۰ براش نیاد؟