تخفیفان

ادغام نت برگ و تخفیفان رسما اعلام شد

روز گذشته دو شرکت بزرگ خرید گروهی ایران یعنی نت برگ و تخفیفان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، ادغام خود را به طور رسمی اعلام کردند.

نت برگ و تخفیفان ، شرکت‌های بزرگ خرید گروهی ایران با برگزاری یک نشست خبری در حضور اصحاب رسانه، به طور رسمی ادغام خود را اعلام کردند. بعد از این ادغام، هر دو شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما مدیریت هر دو شرکت بر عهده «نازنین دانشور» مدیر فعلی تخفیفان خواهد بود. هر دو سایت در سال 90 و با فاصله تقریبا یک ماهه فعالیت خود را شروع کردند و بعد از 8 سال، 80 هزار شریک تجاری و بیش از 10 میلیون مشتری دارند.

تخفیفان

تخفیفان، 6 میلیون کاربر ثبت شده در پلتفرم خود دارد، در 6 استان فعال است و تا کنون 45 هزار شریک تجاری داشته است. نت برگ نیز 4 میلیون کاربر ثبت شده دارد و در 4 استان فعال بوده و 35 هزار شریک تجاری داشته است. مجموعا این دو شرکت، 10 میلیون کاربر دارند ولی تنها در 18 درصد و در بخش شریک‌های تجاری نیز 15 درصد موارد با هم همپوشانی دارند.

دلیل ادغام تخفیفان و نت برگ

نازنین دانشور در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

رقابت باعث شده بود که تمرکز هر دو مجموعه از دست برود و خلاقیت کاهش پیدا کند. تصمیم گرفتیم عدم تمرکز را از بین ببریم، اهداف‌مان را مشترک کنیم، تقابل را کنار بگذاریم و ارزش بیشتری خلق کنیم. حالا ادغام، به دو پلتفرم اجازه می‌دهد تا تصویر بزرگ‌تری را ببینند و سرویس‌های جدیدتری را خلق کنند.

در ادامه «محمودرضا خواجه نصیری»، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن که در گذشته یکی از زیرمجموعه‌هایش به نام صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه آرمانی در نت برگ و چیلیوری سرمایه‌گذاری کرده، اعلام کرد که نهاد مالی جدیدی که از ادغام نت برگ و تخفیفان شکل گرفته، بعد از گذشت یک یا دو سال، برنامه‌ای جدی برای ورود به بازار بورس دارد.

تخفیفان

علیرضا صادقیان، مدیرعامل نت برگ در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با شکل‌گیری انحصار بعد از این ادغام، اعلام کرد که بخش‌های بزرگی از این بازار هنوز کشف نشده‌‌ است و از سوی دیگر، هم‌اکنون سایت‌های مختلفی در شهرستان‌ها فعالند که در بعضی از موارد، بازیگر اصلی همان شهر هستند و سپس دو پلتفرم نت برگ و تخفیفان قرار می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*