طراحی جدید آی مک اپل

طراحی جدید آی مک اپل با نمایشگر خمیده به نمایش درآمد

اپل پتنت تازه‌ای ثبت کرده که طراحی جدید آی مک را با نمایشگر باریک و شیشه‌ای خمیده لو می‌دهد. در این پتنت پایه‌ای دیده می‌شود که نمایشگر کامپیوتر اپل روی آن قرارگرفته است.

آی مک اپل سال‌هاست که طراحی سنتی خود را حفظ کرده و این اصرار در طراحی مشابه، نوید باز طراحی این محصول در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. این اتفاق خواهد افتاد یا خیر، هنوز مشخص نیست اما به‌تازگی پتنتی از طراحی جدید آی مک دیده شده است که ایده‌ی دیوانه‌وار اپل برای دیزاین جدید محصولش را به نمایش در آورده است.

پیش‌تر از پتنت جدیدی در مورد اپل گلس گفتیم؛ در حال حاضر اطلاعات جدیدی از سازمان ثبت اختراع ایالات متحده منتشر شده که نشان از باز طراحی اپل آی مک دارد. در آی مک جدید، پایه‌ای دیده می‌شود که صفحه نمایش خمیده بر آن متکی است و احتمالا قطعات سخت افزاری را در خود جای داده.

همانطور که در تصویر می‌بینید، نمایشگر آی مک در یک قاب خمیده قرار گرفته که به سمت کاربر شیب ملایمی را طی می‌کند. پایه‌ی کوچکی نیز در پشت دستگاه تعیبیه شده که سطح اتکا کافی را برای ایستادن دستگاه، تامین می‌کند.

طراحی جدید آی مک اپلدر قاب پایینی شکافی تعبیه شده که ظاهرا برای عبور دادن کیبورد از آن طراحی شده است. همچنین با توجه به اطلاعات قید شده در این پتنت، می‌توان با اعمال تغییراتی مکانیکی، میزان خمیدگی نمایشگر را تغییر داد و سیستم را به صورت شخصی تنظیم کرد.

در بخش دیگری از این پتنت، استفاده از کیبورد مک بوک با عبور دادن آن از شکاف زیر نمایشگر، توضیح داده شده و به امکان استفاده از سیستم به صورت مستقل یا به عنوان داک مک بوک اشاره دارد.

البته پتنت ارائه شده تنها جنبه‌ی نمایشی دارد و هیچ تضمینی نیست که اپل بخواهد از چنین طرحی در محصول بعدی‌اش استفاده کند. به طور کلی، امکان ارائه چنین طراحی برای آی مک‌ها در آینده‌ی نزدیک اندکی بعید به نظر می‌رسد.

این طرح حداقل ثابت می‌کند که اپل به فکر کنار گذاشتن طراحی قدیمی و ایجاد ظاهری جدید برای آی مک است. با توجه به اینکه زمان زیادی از عرضه آی مک پرو نمی‌گذرد، باید برای دیدن محصول جدید اپل مدتی منتظر ماند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*