گلکسی اس 9

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد

سامسونگ در یک حرکت غافلگیرانه به‌روزرسانی اندروید 10 را برای سری گلکسی اس 9 عرضه کرد. امروز آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 Plus) منتشر شده است.

امروز سامسونگ همه ما را شگفت زده کرد و آپدیت اندروید 10 در کشورهای آلمان و ایالات متحده آمریکا برای کسانی که از گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس روی سرویس Xfinity Mobile استفاده می‌کنند، منتشر شده است. شایان ذکر است که این به‌روزرسانی در حال حاضر برای کاربرانی در دسترس قرار گرفته است که از اندروید 9 پای استفاده می‌کنند. بیلد نهایی اندروید 10 برای کاربران بتا رابط کاربری One UI 2.0 هنوز منتشر نشده است. به هر حال انتظار می‌رود که به زودی این اتفاق رقم بخورد.

چه موقع آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کشورهای دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت؟ از آنجایی که سامسونگ می‌گوید، بر اساس برنامه‌ریزی، این به‌روزرسانی ماه میلادی آینده منتشر خواهد شد، حدس می‌زنیم که چند روز قبل از موعد نهایی شاهد انتشار این آپدیت در کشورهای دیگر باشیم. البته ممکن است این اتفاق در عرض چند ساعت نیز اتفاق بیافتد، همانطور که نقشه راه سامسونگ برای آلمان نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی در ماه مارس منتشر می‌شود، گرچه این اتفاق امروز در کشور آلمان رخ داده است. فقط باید صبر کنیم و ببینیم.

حجم آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بین 1.8 تا 1.9 گیگابایت است. این به‌روزرسانی را می‌توانید به صورت OTA در بخش تنظیمات گوشی و از طریق منوی به‌روزآوری نرم‌افزار دستگاه (Software Update) بارگیری کنید. به علاوه، امکان نصب آپدیت جدید اندروید 10 بر روی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از طریق کامپیوتر با نصب فریم‌ور نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با سلام
    دو مرتبه اقدام به آپدیت کردم، کلی حجم مصرف شده اما دقیقا لحظه آخر خطا داد و میگه دوباره تلاش کنید

  2. مبارک کسانی که اس 9 دارن 👏👍