اپل آیفون 12

اپل آیفون 12 در چهار مدل از جمله آیفون 12 مینی عرضه خواهد شد

اخیرا اطلاعات جدیدی در مورد اپل آیفون 12 (iPhone 12) منتشر شده است. ظاهرا اپل قصد دارد جدیدترین آیفون را در چند مدل از جمله آیفون 12 مینی روانه بازار کند.

در گذشته اپل به دلیل امتناع از سوار شدن بر روند بازار موبایل شناخته می‌شد. با این حال، در چند سال اخیر، به نظر می‌رسد این شرکت تمایل بیشتری به از بین بردن طراحی و اندازه سنتی آیفون‌ها داشته است. این‌کار با ارائه آیفون 6 پلاس با نمایشگر بزرگتر شروع شد و پس از آن در سه مدل آیفون دیگر ادامه پیدا کرد. امسال نیز ظاهرا اپل قصد دارد یکی دیگر از قالب‌های مخصوص خودش را از بین ببرد و گفته شده که در سپتامبر 2020 چهار مدل آیفون جدید معرفی خواهد شد.از طرفی، با توجه با اینکه خبرهایی از رونمایی آیفون SE 2 یا آیفون 9 در ماه مارس به گوش‌ می‌رسد، پس امسال شاهد پنج گوشی جدید از اپل خواهیم بود.

اپل آیفون 12

گفته می‌شود که چهارمین نسخه از گوشی‌های پرچمدار اپل در سال 2020، نسخه‌ی “مینی” است که هنوز نام‌گذاری رسمی برای آن انجام نشده. آیفون 12 با نمایشگر 5.4 اینچی‌‌اش، خود را از زبان طراحی SE 2 جدا خواهد کرد و ظاهری جدید خواهد داشت. در حالی که آیفون SE 2 قرار است بر بستر اپل آیفون 8 راه‌اندازی شود. 3 مدل دیگری که امسال معرفی می‌شوند، نسخه‌ی پایه و پرو 6.1 اینچی و نسخه‌ی آیفون پرو مکس 6.7 اینچی خواهد بود.

همانطور که گفته شد، نسخه‌ی استاندارد و پرو در اندازه مشابه طراحی می‌شود اما از نظر تعداد دوربین‌ها تفاوت خواهند داشت. آیفون جدید در نسخه‌ی پایه همانند نسل قبل، به دو دوربین مجهز می‌شود، در صورتی که مدل‌های 12 پرو و پرو مکس دارای سه دوربین اعم از لنز تله فوتو خواهند بود. طبق آنچه که در رندرهای دیده شده است، ظاهرا اپل قصد دارد ظاهری مناسب‌تر برای نحوه چیدمان سنسور‌های دوربین خود طراحی کند.

اپل تصمیم دارد هر چهار نسخه از آیفون‌های جدید را با نرخ رفرش صفحه 120 هرتز و پشتیبانی از 5G ارائه کند. بدون شک این امر در افزایش قیمت محصولات جدید، تاثیرگذار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خلاصه مطلب .

    آیفون 5.4 اینچی به نام iphone 12 mini معرفی میشه.
    آیفون 6.1 اینچی دقیقا هم ابعاد آیفون 11 با دوربین دوتایی با نام iphone 12 معرفی میشه.
    آیفون 6.1 اینچی در ابعاد ما بین آیفون11 و 11 پرو ، با نام iphone 12 pro معرفی میشه.
    آیفون 6.7 اینچی در ابعاد جدید . کمی باریکتر و طویلتر از آیفون 11 پرو مکس با نام iphone 12 pro max معرفی میشه ..

    و آیفونی با طراحی آیفون 8 و سخت افزار آیفون 11 تحت نام iphone se2 یا iphone 9 معرفی خواهد شد..

    دیگه تا 6 ماه دیگه هر شایعه ایی درمورد آیفون بیاد . همین ها تکرار میشن! در نهایت باید دید طراحی آیفون چطور خواهد شد.