اندروید باکس تسکو تب 100

بررسی ویدیویی اندروید باکس تسکو تب 100 ؛ تلویزیون خود را متحول کنید

اندروید باکس تسکو تب 100 (TSCO TAB-100) یک گیرنده با سیستم عامل اندروید 9 است که تلویزیون شما را به یک دستگاه اندرویدی تبدیل می‌کند. در ادامه، ویدیوی بررسی این دستگاه را مشاهده می‌کنید.

اندروید باکس نوعی گیرنده دیجیتال با سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال به وای فای و پشتیبانی از موس و کیبورد وایرلس است که به تلویزیون شما وصل می‌شود و تلویزیونتان را به یک دستگاه اندرویدی بزرگ تبدیل می‌کند. تسکو تب 100 (TSCO TAB-100) یکی از اندروید باکس‌های ایرانی موجود در بازار است که به سیستم عامل اندروید 9 مجهز شده و از درگاه‌های LAN، اچ دی ام آی، یو اس بی، اپتیکال و SD Card بهره می‌برد.

تسکو TAB-100 به وسیله درگاه HDMI به تلویزیون شما متصل می‌شود و می‌توانید دنیای وسیعی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را در دسترس داشته باشید. همچنین این دستگاه دارای 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و پردازنده گرافیکی مجزا است. در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اندروید باکس TSCO را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه کاربردی و جالب بیشتر آشنا شوید. این را هم بگوییم که تسکو تب 100 در حال حاضر با قیمت حدود 650 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

ویدیوی بررسی اندروید باکس تسکو تب 100

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    از میراکست پشتیبانی میکنه؟ یعنی بدون نرم افزار جانبی و فقط با قرار داشتن در یک شبکه ی وایفای میشه تصویر رو از گوشی در تلویزیون آینه (میرور) کرد؟ اگه آره، ۱۰۸۰ رو روان پخش میکنه؟ شما خودتون امتحان کردید؟ اگه نه چه مدلی از تسکو برای اینکار مناسبه؟
    مرسی گجت نیوز
    مرسی یور تایم!