انتشار اسناد محرمانه یوفو امنیت ملی آمریکا را به خطر می‌اندازد!

انتشار اسناد محرمانه یوفو امنیت ملی آمریکا را به خطر می‌اندازد!

گفته شده که نیروی دریایی ارتش آمریکا مجموعه‌ای از اسناد محرمانه یوفو (UFO) یا همان اشیا ناشناس پرنده را در اختیار دارد که دسترسی عموم مردم به آن‌ها می‌تواند امنیت ملی ایالات‌متحده را به خطر بیاندازد؛ در بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

در سال 2004 تعدادی از خلبان‌های ارتش آمریکا با یک شی ناشناس پرنده (UFO) روبرو شدند که ویدیو آن مدتی پیش وایرال شد و توجه زیادی را به خود جلب کرد. به تازگی هم خبر رسیده که نیروی دریایی آمریکا در حال حاضر تعداد قابل‌توجهی از اسناد محرمانه یوفو را در اختیار دارد که طبق گفته مقامات ارتش، در صورت باخبر شدن مردم از محتویات این اسناد، امنیت ملی ایالات‌متحده به خطر خواهد افتاد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اسناد محرمانه یوفو در اختیار نیروی دریایی آمریکا

در نوامبر 2004 خلبان‌های نیروی دریایی ایالات‌متحده که در ناو هواپیمابر “USS Nimitz” بودند، به هنگام پرواز بر فراز اقیانوس آرام یک یوفو استوانه‌ای شکل را دیدند که حرکات عجیبی از خود نشان می‌داد و برخلاف قوانین پایه‌ای فیزیک، در آسمان جابه‌جا می‌شد. در آن زمان مقامات نیروی دریایی نام این شی پرنده را «پدیده هوایی ناشناس» گذاشتند و اطلاعات چندانی در مورد ماهیت این پدیده به اشتراک گذاشته نشده است.

در همین رابطه، در جواب به درخواستی مربوط به قانون آزادی اطلاعات ایالات‌متحده، یکی از سخنگوهای قسمت اطلاعات نیروی دریایی آمریکا تایید کرده که علاوه بر ویدیو سال 2004، مجموعه دیگری از اسناد محرمانه یوفو به همراه یک ویدیو دیگر در اختیار ارتش آمریکا قرار دارد. این سخنگو گفته است که طبقه‌بندی اطلاعاتی این اسناد، محرمانه و فوق محرمانه بوده و انتشار آن‌ها امنیت ملی ایالات‌متحده را شدیدا به خطر می‌اندازد.

انتشار اسناد محرمانه یوفو امنیت ملی آمریکا را به خطر می‌اندازد!

تصاویری از ویدیو برخورد با یوفو در سال 2004

گفته شده که این اسناد شامل چند اسلاید می‌شوند که یک آژانس نامعلوم آن‌ها را در اختیار دفتر اطلاعات نیروی دریایی گذاشته و از طرف دیگر، حداقل یک ویدیو که مدت زمان آن اعلام نشده، در میان اسناد وجود دارد. هنوز مشخص نیست که این ویدیو همان کلیپ سال 2004 است یا خیر، اما این‌طور که به نظر می‌رسد، تصاویری که از برخورد 16 سال پیش خلبان‌های ارتش با یک یوفو منتشر شده تنها یک ورژن کوتاه شده از ویدیویی طولانی‌تر است که قسمت‌های زیادی از آن پاک شده‌اند.

کلیپ سال 2004 در ابتدا سه سال پس از اتفاق مورد نظر پخش شد و در سال 2017 بود که روزنامه نیویورک تایمز آن را به صورت رسمی و گسترده منتشر کرد. با این حال در نوامبر سال گذشته بود که تعدادی از افسران مستقر بر روی ناو USS Nimitz اعلام کردند که در زمان واقعه آن‌ها یک ویدیو 8 تا 10 دقیقه‌ای از برخورد را دیده بودند. این افسران گفتند که مدت کوتاهی پس از برخورد افرادی ناشناس که با یک هلیکوپتر بر روی ناو فرود آمده بودند، تصاویر ثبت شده را با خود بردند.

لوئیس الیزوندو (Luis Elizondo)، یکی از مقامات سابق وزارت دفاع آمریکا که در انتشار ویدیو سال 2004 نقش مهمی داشت، می‌گوید که وجود اسناد محرمانه یوفو در طبقه‌بندی‌های ارتش آمریکا موضوع عجیبی نیست و مطمئنا مقامات رسمی اطلاعات بسیار زیادی را در مورد پدیده اشیا ناشناس پرنده در اختیار دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رژیم تروریست امریکا خیلی بهتر، بیشتر و جدّی‌تر از دوست شناسی ما، دشمنش را میشناسد؛ و دقیقاً میداند (UFO) کار کیست؛ فقط نمیداند چطور کار میکند