دریافت اندروید 10 توسط گوشی های قدیمی سامسونگ

طعم اندروید 10 را در گوشی های قدیمی سامسونگ بچشید

گروهی از توسعه دهندگان XDA موفق شده‌اند به لطف رابط کاربری LineageOS 17.1، اندروید 10 را به گوشی های قدیمی سامسونگ نظیر گلکسی نوت 3 و گلکسی اس 3 بیاورند!

شما از انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 برای گوشی نه چندان قدیمی گلکسی نوت 9 سامسونگ خرسند هستید؟ در حالی که انتظار می‌رود این شرکت همین سیاست را برای گوشی‌های سری گلکسی اس 9 خود نیز در پیش بگیرد، روند دریافت این به‌روزرسانی توسط گوشی های قدیمی سامسونگ نه از سوی خود سازنده، بلکه توسط برخی توسعه دهندگان مهربان، همچنان ادامه دارد.

دریافت اندروید 10 توسط گوشی های قدیمی سامسونگ

بله، توسعه دهندگان فعال در گروه XDA موفق شده اند اندروید 10 گوگل را روی پرچمداران سال‌های گذشته‌ی سامسونگ به اجرا درآورند؛ زمانی که گوشی‌هایی با نمایشگر 480p و پردازنده‌های دو هسته‌ای پرقدرت‌ترین پرچمداران بازار بودند. این اتفاق با رابط کاربری LineageOS 17.1 بر بستر اندروید 10 ممکن شده است؛ هرچند هنوز آن در فاز آزمایشی قرار دارد، اما توسعه دهندگان حتی آن را در اختیار گوشی بسیار قدیمی HTC HD2 که عرضه‌ی آن به 11 سال پیش باز می‌گردد نیز، قرار خواهند داد.

اگر شما صاحب گوشی گلکسی اس 3 هستید، به زودی می‌توانید طعم اندروید 10 را روی گوشی قدیمی خود بچشید. همچنین در حالی که دوستان صاحب آیفون شما به دریافت چندین ساله‌ی به‌روزرسانی‌های آی او اسی می‌نازند، شما می‌توانید به آن‌ها بگویید که گوشی گلکسی اس 3 هشت سال پیش شما می‌تواند اندروید 10 گوگل را اجرا کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*