گوشی هواوی وای 9 اس

جعبه گشایی و نگاه اولیه به گوشی هواوی وای 9 اس (گجت تی وی)

گوشی هواوی وای 9 اس (Huawei Y9s)، جدیدترین میان رده هواوی است که در بازار ایران عرضه می‌شود. در این مطلب، ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به هواوی Y9s را مشاهده می‌کنید.

هواوی وای 9 اس (Huawei Y9s) یک گوشی میان رده چینی با دوربین سه گانه، دوربین سلفی پاپ آپ و نمایشگر تمام صفحه است. این گوشی در آبان‌ماه 98 به صورت رسمی معرفی شد و مدتی پیش هم شاهد رونمایی از آن در تهران بودیم. اکنون نیز هواوی Y9s در ایران پیش فروش می‌شود و شما می‌توانید این گوشی را با قیمت مناسب و به همراه هدیه دریافت کنید.

گوشی هواوی وای 9 اس به نمایشگر تمام صفحه 6.59 اینچی مجهز شده که حاشیه‌های بسیار اندکی در لبه‌ها دارد و هیچ بریدگی یا حفره‌ای نیز روی آن دیده نمی‌شود. این نمایشگر تمام صفحه به لطف وجود دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده به دست آمده است. حسگر اثر انگشت نیز در لبه سمت راست گوشی، ‌با دکمه پاور ادغام شده و به سرعت و با دقت بالا قفل گوشی را باز می‌کند. سیستم عامل اندروید 9 با رابط کاربری EMUI 9.1، تراشه 12 نانومتری کایرین 710 اف، پردازشگر گرافیکی Mali-G51 MP4، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 2.1، دوربین سه گانه 48+8+2 مگاپیکسلی در پشت، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 10 واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان رده هواوی به شمار می‌روند.

اکنون، گوشی هواوی Y9s مهمان استودیوی گجت نیوز شده و ما این گوشی را برای شما جعبه گشایی کرده‌ایم و در ادامه نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های شاخص این گوشی انداخته‌ایم. در ادامه می‌توانید ویدیوی آنباکسینگ و نگاه اولیه به هواوی وای 9 اس را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ویدیوی جعبه گشایی گوشی هواوی وای 9 اس