بهترین اپلیکیشن‌های ثبت اسکرین شات اسکرولی

بهترین اپلیکیشن‌ها برای تهیه اسکرین شات اسکرولی در اندروید

اگر به دنبال ثبت اسکرین شات اسکرولی (Scrolling Screenshots) در گوشی اندرویدی خود هستید، ما در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های ممکن برای این کار را به شما معرفی خواهیم کرد.

گرفتن یک عکس از صفحه نمایش در دستگاه‌های اندرویدی به ویژگی مفیدی تبدیل شده است تا هرآنچه روی صفحه می‌بینند را ذخیره کنند. کاربران از این ویژگی برای ذخیره‌ی اطلاعات مهم، بدون نیاز به یک اپلیکیشن یا ابزار جداگانه استفاده می‌کنند. به همین خاطر است که اسکرین شات به بخش مهمی از گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. برای اینکه این ویژگی کاربر پسندتر و کاربردی‌تر شود، تولیدکنندگان معدودی قابلیت اسکرین شات Scrolling و ابزارهای ویرایشی را نیز به آن اضافه کرده‌اند.

اسکرین شات به سبک اسکرولی می‌تواند تمام آنچه در صفحه از بالا تا پایین وجود دارد را به صورت خودکار اسکرول کرده و ثبت کند. کاربر می‌تواند با یک ضربه، برای آن محدودیت‌هایی را نیز تعیین کند. اگرچه این قابلیت روی تمام گوشی‌ها موجود نیست و تنها برخی سازندگان هستند که چنین ویژگی‌هایی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. سامسونگ، وان پلاس و هواوی برندهایی هستند که ابزار Scroll Capture را به صورت پیشفرض در گوشی‌های جدید خود گنجانده‌اند؛ اما دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن‌های متفرقه به این ویژگی دسترسی پیدا کنند. به همین بهانه ما قصد داریم در این مقاله، بهترین اپلیکیشن‌ها برای ثبت اسکرین شات اسکرولی را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن‌های ثبت اسکرین شات اسکرولی

بهترین اپلیکیشن‌های ثبت اسکرین شات اسکرولی

LongShot

این اپلیکیشن از اسکرول خودکار برای اندروید 7 به بعد پشتیبانی می‌کند. LongShot می‌تواند اسکرین شات‌هایی با اسکرول خودکار را ثبت کند. همچنین پشتیبانی از دکمه‌های شناور، باعث می‌شود روند ثبت چندین اسکرین شات، آسان شود. ابزار اتصال داخلی به اتصال دقیق تصاویر طولانی به یکدیگر کمک شایانی می‌کن. این برنامه رایگان است و هیچ واترمارکی روی تصاویر شما به نمایش درنخواهد‌ آمد. فقط باید تحمل پخش آگهی‌ها را داشته باشید.

بهترین اپلیکیشن‌های ثبت اسکرین شات اسکرولی

StitchCraft

یکی دیگر از اپلیکیشن‌ها که موفق به کسب امتیاز بیشتری حتی از LongShot نیز شده، StitchCraft نام دارد. این برنامه در عین واحد تمام تصاویر را از بالا به پایین به یکدیگر وصل می‌کند. شما می‌توانید به واسطه‌ی آن اسکرین شات‌هایی را ثبت کنید که به صورت خودکار به یکدیگر وصل می‌شوند. علاوه بر این، کاربر به صورت دستی نیز می‌تواند انتخاب کند کدام تصاویر به همدیگر دوخته شوند.

StitchCraft بدون هرگونه عیب و نقصی، با تصاویر پس زمینه نیز کار می‌کند. آن می‌تواند به راحتی و با سرعت زیادی به ثبت اسکرین شات از صفحه بپردازد. رابط کاربری زیبا و آسانی در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. شما می‌توانید اسکرین شات‌های ثبت شده را نیز به آسانی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن برای استفاده رایگان است، اما اگر حوصله‌ی تبلیغات را ندارید، با پرداخت 1 دلار از شر آن‌ها راحت خواهید شد.

بهترین اپلیکیشن‌های ثبت اسکرین شات اسکرولی

Screen Master

این یک ابزار رایگان با استفاده‌ی راحت برای ثبت اسکرین شات‌های معمولی و طویل است. در اینجا همچنین ابزارهایی برای ویرایش و اضافه کردن اموجی به تصاویر نیز دیده می‌شود. ابزار Screen Master، قابلیت‌های هوشمندانه‌ای را برای ثبت یک اسکرین شات ارائه می‌کند. برای ثبت یک اسکرین شات از صفحه‌ی گوشی‌تان، کافیست گوشی را تکان دهید یا روی دکمه‌ی شناور روی صفحه کلیک کنید.

خبر خوب اینکه Screen Master نیازمند بوت بودن دستگاه شما نیست. آن قادر به ثبت اسکرین شات‌هایی با کیفیت بالا در فرمت PNG است. هنگام ثبت تصویر، اسکرول به پایین صفحه به صورت خودکار انجام می‌شود. شما همچنین می‌توانید تصاویر ثبت شده را در یک کارت SD خارجی نیز ذخیره کنید.

از جمله قابلیت‌هایی که این برنامه در اختیار شما می‌گذارد می‌توان به قابلیت بریدن و چرخاندن عکس، اصلاح اطلاعات تصویر، تاری و بزرگ‌نمایی تصویر و همچنین اضافه کردن متن، اموجی و پس زمینه‌ی دلخواه به آن اشاره کرد. این اپلیکیشن ویرایشگر تصاویر نه تنها از اسکرین شات‌های ثبت شده پشتیبانی می‌کند، بلکه می‌توانید از آن برای ویرایش دیگر تصاویر درون گالری گوشی‌تان نیز استفاده کنید.

این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد؛ هرچند تبلیغات و پرداخت‌های درون اپلیکیشنی را نیز ارائه می‌کند.

بهترین اپلیکیشن‌های ثبت اسکرین شات اسکرولی

Web Scroll Capture

همانطور که از نامش پیداست، این اپلیکیشن فقط مختص ثبت اسکرین شات از صفحات وب طولانی است. بنابراین نمی‌تواند از اپلیکیشن‌هایی نظیر فیسبوک، توییتر یا هر برنامه‌ی دیگری پشتیبانی کند. کاربر فقط می‌تواند هرآنچه در مرورگر خود می‌بیند را ثبت کرده و در قالب یک تصویر یا یک فایل PDF‌ آن را استخراج کند.

این برنامه حتی قادر به ذخیره‌ی صفحات وب برای مطالعه‌ی آفلاین دستور پخت یک غذا یا هر موضوع دیگری در زمانی دیگر است.

دکمه‌ی اسکرول صفحه به شما اجازه می‌دهد بدون هرگونه مشکلی، به ثبت اسکرین شات اسکرولی بپردازید. کاربر خیلی سریع می‌تواند آن را به یک فایل PDF نیز تبدیل کند. لازم به ذکر است که Web Scroll Capture به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد و فقط تبلیغاتی را به نمایش می‌گذارد.

بهترین اپلیکیشن‌های ثبت اسکرین شات اسکرولی

Stitch It!

این برنامه، بهترین گزینه برای ثبت اسکرین شات از پیام‌های متنی است. Stitch It به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند اسکرین شات‌های ثبت شده را از طریق واتس اپ، ایمیل یا دیگر برنامه‌های ارتباطی، با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این کار در چهار گام ساده انجام می‌شود:‌ ثبت > برش > ویرایش و اشتراک گذاری اسکرین شاتی که ثبت می‌کنید.

این برنامه به صورت خودکار تصاویر را در گالری گوشی شما ذخیره می‌کند. همچنین از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و به صورت رایگان عرضه شده است. گرچه خریدهای درون اپلیکیشنی و تبلیغات را نیز ارائه می‌کند.

این‌ها بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای ثبت اسکرین شات‌ها به سبک اسکرولی بودند. اگر گزینه‌ی بهتری مد نظر شماست، آن را از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.