تولید آیفون های اپل در چین

تولید آیفون های اپل در چین تحت تأثیر کروناویروس قرار گرفته است

شیوع کروناویروس در چین باعث شده کسب و کارها نیز به حالت تعطیلی درآید. تولید آیفون های اپل در کارخانه‌های فاکس‌کان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این روند را با مشکل مواجه کرده است.

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد احتملاً شاهد تأثیر قابل توجهی در عرضه‌ی آیفون‌های کمپانی اپل، برند شناخته‌ شده‌ی حوزه‌ی موبایل باشیم. با توجه به تعطیلی کارخانه‌های شرکت فاکس‌کان به خاطر شیوع ویروس مرگ آور و خطرناک کرونا در چین که وظیفه‌ی اصلی تولید آیفون های اپل را بر عهده دارند، اینطور به نظر می‌رسد که گوشی‌ساز آمریکایی با ضرر و زیان‌هایی مواجه خواهد شد.

توقف تولید آیفون های اپل در چین

فاکس‌کان تا کنون یکی از کارخانه‌های خودش را در طول هفته‌ی گذشته تعطیل کرده است و ممکن است با گسترش بیشتر این ویروس و تداوم تعطیلی، در ارسال آیفون‌های اپل به دست مشتریان در سراسر جهان اختلال ایجاد شود. مطابق قوانین جدید دولت چین برای مقابله با شیوع کرونا، در حال حاضر تمام فعالیت‌های فاکس‌کان تا 10 فوریه (21 بهمن 98) یعنی شش روز دیگر تعطیل خواهد بود.

اما طبق یک گزارش جدید، منبعی نزدیک به اپل ادعا کرده است که این وقفه‌ی ایجاد شده می‌تواند غول مستقر در کوپرتینو را تحت تأثیر خودش قرار دهد. به خاطر کروناویروس، هم تقاضا و هم عرضه‌ی آیفون‌ها با کاهش همراه شده است. تولید فاکس کان به مدت یک هفته‌ی دیگر متوقف شده و این می‌تواند فروش جهانی آیفون‌های محبوب در سراسر جهان را با کاهش مواجه کند.

لازم به ذکر است که اپل تمام فروشگاه‌های خود در چین را تا اطلاع ثانوی بسته است. این می‌تواند به کاهش فروش آیفون‌ها در چین نیز منجر شود. این درحالیست که گفته می‌شود اپل طیف وسیعی از درآمد سه ماهه‌ی گذشته‌ی خودش را برای سرمایه‌گذاری خرج کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*