گوشی آنر 9 ایکس

بررسی عملکرد گیمینگ گوشی آنر 9 ایکس (گجت تی وی)

گوشی آنر 9 ایکس (Honor 9X) میان رده تازه‌وارد بازار ایران است که با مشخصات و قابلیت‌های خوب خود می‌تواند از عهده اجرای بازی‌های روز موبایل بربیاید. در ادامه، ویدیوی بررسی عملکرد گیمینگ آنر 9X را مشاهده می‌کنید.

محصولات برند جوان Honor عمدتا دارای سخت افزار مناسب، طراحی زیبا و قیمت اقتصادی هستند و به این ترتیب این شرکت چینی که از دل هواوی شکل گرفته توانسته در چند سال اخیر به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند. یکی از محصولات جدید آنر، گوشی آنر 9 ایکس (Honor 9X) است که به عنوان یک گوشی میان رده با قیمت مناسب، از مشخصات و ویژگی‌های بسیار خوبی بهره می‌برد و می‌تواند موفقیت نسل قبلی خود یعنی آنر 8 ایکس را در بازار تکرار کند.

آنر 9X دارای نمایشگر تمام صفحه 6.59 اینچی است که تقریبا هیچ حاشیه‌ای ندارد و بریدگی یا ناچی هم روی آن دیده نمی‌شود. این امر به لطف قرارگیری دوربین سلفی در یک ماژول پاپ آپ یا جهنده شکل گرفته است. با وجود این نمایشگر بزرگ و فراگیر که از رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 391 پی پی آی بهره می‌برد، شما می‌توانید از بازی کردن لذت ببرید و در دنیای بازی های موبایلی غرق شوید. باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی نیز خیال شما را از بابت شارژدهی بیش از یک روزه راحت می‌کند.

گوشی آنر 9 ایکس

اما از نمایشگر و باتری که بگذریم به بخش سخت افزار و توان پردازشی گوشی می‌رسیم؛ آنر 9 ایکس به چیپست 12 نانومتری کایرین 710 اف مجهز شده که از لحاظ مشخصات و عملکرد تفاوت چندانی با تراشه کایرین 710 ندارد. این گوشی از پردازنده 8 هسته‌ای شامل 4 هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A73 و 4 هسته 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A53 برخوردار است و پردازشگر گرافیکی Mali-G51 MP4 نیز در کنار آن قرار می‌گیرد. آنر 9X همچنین با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به بازار ایران عرضه می‌شود که البته امکان افزایش حافظه تا سقف 512 گیگابایت به وسیله کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد.

در بخش نرم افزاری هم تکنولوژی GPU TURBO 3.0 در این گوشی موجود است. جی پی یو توربو عملکرد پردازشگر گرافیکی گوشی را بهبود می‌بخشد و مصرف باتری را نیز تا حدود زیادی کاهش می‌دهد. در مجموع با چنین مشخصات سخت افزاری و همچنین قابلیت نرم افزاری موجود، شما می‌توانید بیشتر بازی‌های روز موبایلی را روی آنر 9 ایکس به راحتی و بدون لگ و کندی سرعت اجرا کنید و این گوشی با بازه قیمتی 3 تا 4 میلیون تومان به خوبی می‌تواند از عهده اجرای بازی‌های محبوب شما بربیاید. در ادامه ویدیویی را در استودیوی گجت نیوز برایتان آماده کرده‌ایم تا عملکرد گیمینگ آنر 9X را بررسی کنیم.

ویدیوی بررسی گوشی آنر 9 ایکس در بخش گیمینگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اوه چه قدرتی 😐
    ردمی نوت 8 پرو رو بندازید تو قفس اینم بزارید پیشش نیم ساعته ردمی میخورتش

  2. خسته نشدین اینقدر رو این گوشی زوم کردین؟ هیج گوشی دیگ ای وجود نداره واقعا؟ بابا همه مجاب شدن به خریدنش حتی اونایی ک میخاستن پرچمدار هزار دلار بخرن هم شیفته این شدن
    /: