تصویر زنده هواوی پی 40 پرو

تصویر زنده هواوی پی 40 پرو به بیرون درز کرد؛ یک موبایل بدون حاشیه

انتشار یک تصویر زنده که منتسب به هواوی پی 40 پرو (Huawei P40 Pro) است، نشان می‌دهد که باید منتظر یک گوشی کاملا بدون حاشیه باشیم.

علاوه بر خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ، پرچمداران دیگری نیز در همین سه ماهه نخست سال 2020 از راه خواهند رسید؛ از جمله سری هواوی پی 40 که البته تاریخ دقیق معرفی آن‌ها هنوز مشخص نیست. ولی حداقل در تصویر زنده‌ هواوی P40 پرو می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به طراحی آن بیندازیم.

در تصویر زنده هواوی پی 40 پرو اثری از حاشیه نمایشگر دیده نمی‌شود

در این عکس، یک حفره کپسولی‌شکل را روی صفحه نمایش می‌بینیم که از دو دوربین سلفی میزبانی می‌کند. مانند هواوی میت 30 پرو، نمایشگر این دستگاه هم از طرفین دارای انحنا است؛ اما حاشیه‌های باریک‌تری دارد.

همچنین رندرهای قبلی نشان می‌دادند که  دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا در هواوی پی 40 پرو وجود خواهند داشت؛ این در حالی است که میت 30 پرو مجهز به دکمه‌های مجازی بود.

تصویر زنده هواوی پی 40 پرو

از مشخصات فنی قابل انتظار باید به تراشه 5G کایرین 990، دوربین چهارگانه با یک لنز پریسکوپی، رزولوشن +QHD صفحه نمایش و حسگر اثر انگشت داخلی اشاره کنیم. باتری هواوی پی ۴۰ پرو نیز با ظرفیت 5500 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع کابلی و بی‌سیم توصیف شده است.

البته ظاهرا یک مدل دیگر با نام هواوی پی 40 پریمیوم هم عضو این خانواده خواهد بود و شاید تصویر بالا، متعلق به آن باشد. دیگر اعضای خانواده را مدل استاندارد هواوی پی 40 و احتمالا مدل لایت تشکیل می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا فقط میتونم بگم دم هواوی گرم خارق العادس این شرکت