رانا سال

رانا سال و سورن سال رونمایی شدند؛ آشنایی با محصولات جدید ایران خودرو

رانا سال و سورن سال به عنوان دو محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شدند. در ادامه با مشخصات رانا پلاس و سورن پلاس آشنا می‌شویم.

شرکت ایران خودرو از رانا سال و سورن سال به عنوان دو محصول جدید خودرو به صورت رسمی رونمایی کرد. رانا پلاس و سورن پلاس در واقع همان مدل ارتقا پیدا کرده نسخه اصلی خود محسوب می‌شوند که طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح معرفی شدند. شرکت ایران خودرو برای این دو محصول امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی متعددی را در نظر گرفته است.

مشخصات سورن پلاس

رانا سال

از مهم‌ترین بخش‌هایی که در سورن پلاس ارتقا پیدا کرده است می‌توان به مواردی چون رینگ اسپرت دو رنگ، عایق‌بندی سقف طرح جدید، قاب روی موتور، سه سنسور عقب، کروز کنترل، فرمان جدید طرح چرم، چراغ عقب طرح جدید، چراغ جلو با طراحی جدید و مجهز به چراغ روز اشاره کرد.

از سایر تغییرات این خودرو نیز باید به اسپویلر روی صندوق عقب، جلوپنجره مشکی براق، قطعات تزییناتی جدید داخلی، رودری‌ها با روکش جدید و شیشه دودی اشاره کرد که تمامی این موارد باعث افزایش جذابیت سورن پلاس شده‌اند.

مشخصات رانا سال

رانا سال

رانا پلاس دومین محصول جدید ایران خودرو است که طی مراسم امروز به مناسبت دهه مبارک فجر رونمایی شد. این خودرو نیز نسبت به مدل معمولی خود از لحاظ ظاهری با تغییرات متعددی همراه بوده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب با طراحی جذاب، آینه‌های جانبی مجهز به چراغ، طراحی جدید جلوپنجره، دستگیره‌ها و زه‌های همرنگ بدنه اشاره کرد.

رانا سال

انتظار می‌رود این خودرو از امکاناتی چون سیستم کروز کنترل، فرمان برقی، چراغ دی لایت و گیربکس اتوماتیک نیز بهره می‌برد. شرکت ایران خودرو برای رانا سال از تغییرات داخلی نظیر داشبورد و رودری‌ با طرح جدید نیز استفاده کرده است که این مورد برای اولین بار در محصولات تولید داخلی ایران خودرو استفاده شده است.

رانا سال

شرکت ایران خودرو برای رانا پلاس صندلی‌هایی را با طرح پارچه جدید به سیستم ایزوفیکس برای اتصال صندلی کودک و پشت‌سری‌های قابل تنظیم برای سرنشین عقب را در نظر گرفته است. علاوه بر این، از سایر ویژگی‌های جدید این خودرو می‌توان به طرح جدید کنسول وسط خودرو به شکل یکپارچه با کلیدهای شیشه بالابر و جلو عقب جدید و کلید تنظیمات آینه‌ها و طرح جدید دسته دنده با پایه کربن و کروم اشاره کرد. همچنین نمایشگر جلوپنجره این خودرو به شکل دیجیتال است و غربلیک فرمان آن از کلیدهای کنترلی تنظیم سیستم صوتی، بلوتوث و کروز کنترل بهره می‌برد. بر اساس اعلام قبلی، از سال آینده شاهد عرضه این دو محصول جدید به بازار خواهیم بود که قرار است جایگزین مدل‌های قبلی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. رانا ماشین فوق العاده ای هست فقط ظاهرش چندان اکی نیست

  2. یعنی واقعا خاک بر سر صنعت مونتاژ کنی ایران
    تو سال 2020 به این چیزا آپشن میگیم
    نهایت زورشون عوض کردن طرح چراغه… خاک بر سر کسی که به این میگه صنعت…!

  3. خخخ تغییراتشون این بوده زه بغل رو همرنگ ماشین کردن😬😬