اپلیکیشن محبوب اندروید

هواوی به طور پیش‌فرض 70 اپلیکیشن محبوب اندروید را روی گوشی‌های خود نصب می‌کند

هواوی در جدیدترین گام خود برای ورود به جهان بدون سرویس‌های گوگل موبایل، قصد دارد که 70 اپلیکیشن محبوب اندروید را به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های آینده خود نصب کند.

هواوی که مدتی است به خاطر تحریم‌های آمریکا با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند، به تازگی تصمیم جدیدی را برای مقابله با این موضوع اتخاذ کرده است. آن‌ها قصد دارند لیستی از برنامه‌های محبوب اندروید را به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های خود نصب کنند. در واقع لیست این برنامه‌ها بر اساس منطقه متفاوت خواهد بود و به طور مرتب بر اساس نمودارهای برترین اپلیکیشن‌های فروشگاه گوگل به روز خواهند شد.

با این حال، اگر هواوی نتواند در این سناریو به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند، این شرکت بزرگ چینی به دلیل تحریم‌های تجاری، همچنان قادر به ارائه برخی از اپلیکیشن‌های محبوب مانند فیسبوک مسنجر، اینستاگرام و واتساپ نخواهد بود.

سرویس موبایل هواوی

هواوی که اخیرا جلسه‌ای را پشت درهای بسته برای روزنامه‌نگاران اروپای شرقی ترتیب داده بود، از تصمیم‌گیری این شرکت برای نصب تا 70 اپلیکیشن محبوب اندروید به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های هوشمند آینده خبر داده است.

اعتقاد بر این است که هواوی قصد دارد این رویکرد جدید را با پرچمداران بعدی خود یعنی هواوی سری پی 40 وارد فاز عملیاتی کند. همانطور که در اینجا گفته شده است، هواوی در تاریخ 26 مارس خانواده پی 40 را عرضه خواهد کرد. دلیل اصلی این اقدام هواوی آن است که کاربران بتوانند بدون مواجهه با موانع ساید لودینگ فایل‌های APK، تجربه بدون دردسری داشته باشند.

برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، شرکت‌های چینی به تازگی تشکلی به نام اتحاد جهانی خدمات توسعه‌دهندگان (GDSA) را تشکیل داده‌اند که به توسعه‌دهندگان کمک خواهد کرد تا برنامه‌های خود را در فروشگاه‌های هواوی، شیائومی، ویوو و اوپو عرضه کنند.

برنامه های محبوب اندروید

علاوه بر این، هواوی با همکاری شرکت تام‌تام (TomTom) در صدد آن است که جایگزین گوگل مپس را به کاربران خود ارائه کند. هواوی همچنین سخت تلاش می‌کند تا سرویس‌های موبایل هواوی (HMS) را به عنوان یک رقیب جدی برای پلتفرم سرویس‌های موبایل گوگل آماده کند.

نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ آیا هواوی می‌تواند در این راه موفق باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. هواوى بزرگترین شرکت تولید گوشیهاى بنجل بى کیفیت یکبارم صرف در جهاااااااااااااااااااان,,!!

  2. اوؤوم ب نظر من اگه بخواد موفق بشه باید برنامه هاش از گوگل هم بهتر باشه ن فقط در حدشون باشه

  3. حبابی مرحوم شد رفت،عاقبت رقابت با گوگل

  4. امیدوارم کار با برنامه هاشون ساده باشه و بشه با بقیه کوشی ها ب اشتراک گذاشت

  5. اوووووف چ رابط کاربری شلوغی
    امیدوارم هواوی شکست نخورع😔😔