زیباترین مرد جهان

رابرت پتینسون به عنوان زیباترین مرد جهان انتخاب شد

نشریه بریتانیایی دیلی میل با استناد به بررسی‌های متخصص زیبایی انگلیسی، جولیان دی سیلوا بر اساس نظریه «نسبت طلایی» رابرت پتینسون را به عنوان زیباترین مرد جهان انتخاب کرده است.

در دوره رنسانس نقاشان و تصویرگران توجه ویژه‌ای به رعایت تناسب اجزای صورت داشتند و براساس معیارهایی خاص نشان می‌دانند چهره یک نفر تا چه اندازه به ایده‌آل یا همان عدد طلایی نزدیک است. در این فرمول زیبایی‌شناسی که عقبه‌ای تاریخی دارد هرقدر مجموع امتیازهای اجزای صورت فرد نزدیک به 100 باشد، او چهره زیباتری دارد و می‌تواند ادعا کند خوش‌قیافه است!

زیباترین مرد جهان

میزان قرینه بودن چشم‌ها، فاصله ابروها از یکدیگر، لب‌ها و حالت چانه از فاکتورهای مهم این فرمول زیبایی هستند

رابرت پتینسون، بازیگر جدید نقش بتمن در سینما با کسب امتیاز 92.15 از 100 از نظر دیلی میل و دی سیلوا به عنوان زیباترین مرد جهان انتخاب شده است. پتینسون را بیشتر برای بازی در سریال گرگ و میش می‌شناسیم، اما او طی سال‌های اخیر در چند فیلم قابل توجه بازی‌های خوبی داشته است و از میان آن‌ها می‌توان به فیلم فانوس دریایی (The Lighthouse) اشاره کرد که نامزد اسکار بهترین فیلم‌برداری است.

سال گذشته دیلی میل بلا حدید، مدل-مانکن آمریکایی را با استفاده از همین فرمول به عنوان زیباترین زن جهان معرفی کرد. برخی از فعالین حاضر در حوزه زیبایی معتقدند این فرمول آنقدرها که باید دقیق نیست و علی رغم هم‌پوشانی‌های بسیار با آنچه که در ذهن انسان زیبا قلم‌داد می‌شود، خرده تفاوت‌های انکارناپذیری نیز بین واقعیت و اعداد ریاضی وجود دارد و همین امر سبب می‌شود افراد برگزیده به وسیله نسبت طلایی زیبایی، واقعا خوش قیافه‌ترین افراد جهان نباشند!

زیباترین مرد جهان

پس از این بازیگر سرشناس، هنری کویل (با امتیاز 91.64 از 100)، بردلی کوپر (با امتیاز 91.08 از 100)، برد پیت (با امتیاز 90.51 از 100) و جورج کلونی (با امتیاز 89.91 از 100) به عنوان زیباترین مردهای جهان اعلام شده‌اند.

نظر شما در این‌باره چیست؟ نظرات خود پیرامون خوش قیافه‌ترین مردان جهان را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. کریستیانو رونالدو کجا این کجا 🤣😂

  2. غیر ممکن است که سلیقه خوش تیپ شناسان باشد الا آنکه با فتوای پاپ اعظم انتخاب شده باشد.

  3. شکل گوز منه

  4. ولمون کن حاجی من تو خیابان ۵ دقه راه برم صد تا خوشگل تر از این میبینم

  5. حالم بد شد 🤢🤮🤮

  6. آره بر اساس فرمول های ریاضی متعادل ترین صورتو داره بهتره بگن متعادل بجای این ک از واژه ی زیبا استفاده کنن

  7. آخه این لنگ دمپایی کجاش خوشگله با اون دماغو ابروهاش.بهتره همون خوشگل شهرشون انتخاب بشه..اینا رو چه حسابی این کارو کردن…اگه در مورد خوشگل ترین مرد جهانه پس باید از کل دنیا تست میگرفتن نه که دو نفر دور هم جمع بشن و فلان

  8. واقعا زیباس حقش هست زیباترین مرد دنیا باشه

  9. تو عکس اولیه شبیه بیرانونده

  10. دیگه هیچی سرجاش نیس

  11. اینا بهرام رادان رو ببینن الگوهای زیبا شناسیشون بهم میخوره