فروش فیلم های مارول

مقایسه فروش فیلم‌های مارول ، دی سی و جنگ ستارگان (گجت تی وی)

فروش فیلم های مارول ، دی سی و جنگ ستارگان همواره بالا بوده است. در ویدیوی امروز، می‌خواهیم میزان فروش فیلم های Marvel ، DC و Star Wars را با هم مقایسه کنیم.

وقتی به لیست پرفروش ترین فیلم های تاریخ جهان نگاه می‌اندازیم، تعداد زیادی از عناوین به فیلم های ابرقهرمانی مارول و دی سی اختصاص دارند. در حال حاضر، فیلم انتقام جویان 4 (Avengers 4) تمامی رکوردهای فروش را جابه‌جا کرده و پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شناخته می‌شود. کاپیتان مارول نیز یکی از فیلم‌های پرفروش و موفق کمپانی Marvel در سال گذشته بود.

کمپانی DC هم با فیلم‌های سری بتمن، سوپرمن، آکوامن، زن شگفت انگیز (Wonder Woman) و لیگ عدالت (Justice League) همواره به فروش خوبی دست یافته است. در کنار مارول و دی سی، جورج لوکاس و لوکاس فیلم نیز با سری فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) درآمد زیادی را به جیب زده‌اند و فیلم‌هایش از چند دهه پیش تاکنون جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند.

اکنون قصد داریم با یک ویدیو، میزان فروش فیلم های مارول ، دی سی و جنگ ستارگان را از سال 1977 تاکنون مقایسه کنیم تا ببینیم کدام یک از فیلم‌های این سه سری، موفق‌تر و پرفروش‌تر بوده‌اند.

ویدیوی فروش فیلم های مارول ، DC و جنگ ستارگان