آنر ۹ ایکس لایت

انتشار پوستر تبلیغاتی آنر ۹ ایکس لایت ؛ گوشی جدید Honor با سرویس‌های گوگل می‌آید

برند زیرمجموعه هواوی، قصد دارد مدل Lite را به خانواده Honor 9X اضافه کند. نکته مهم اینکه ظاهرا آنر ۹ ایکس لایت از سرویس‌های گوگل هم بهره‌مند خواهد بود.

گوشی آنر 9 ایکس به محصول پرطرفداری تبدیل شد و حالا انتشار یک پوستر تبلیغاتی، از آمدن نسخه لایت خبر می‌دهد. آن‌طور که پیداست، ماژول دوربین آنر ۹ ایکس لایت عریض‌تر و مستطیل‌شکل است؛ حتی می‌توان گفت به آنر وی 30 شباهت دارد.

پوستر آنر ۹ ایکس لایت

عبارت XTRAORDINARY PHOTOGRAPHER در این پوستر، گوشی جدید را دستگاهی فوق‌العاده برای عکاسی توصیف می‌کند؛ البته با در نظر گرفتن دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، شاید این توصیف کمی اغراق‌آمیز باشد. ظاهرا دوربین دوم هم برای عمق‌سنجی است.

وجود سرویس‌های گوگل در آنر ۹ ایکس لایت

با توجه به تحریم هواوی از سوی آمریکا، دریافت مجوز برای استفاده از خدمات گوگل در این گوشی، اتفاق مهمی تلقی می‌شود. با مراجعه به پیج رسمی گوگل نیز می‌توانید نام آنر 9X لایت را با سه شماره مدل مختلف در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده ببینید.

آنر 9 ایکس لایت

انتظار می‌رود گوشی جدید آنر مانند مدل استاندارد 9X از تراشه کایرین 710F قدرت بگیرد. احتمالا همین موضوع است که تاییدیه قبلی گوگل را برای این مدل نیز معتبر می‌سازد. اخیرا هواوی با چنین رویکردی، توانست سرویس‌های گوگل را روی گوشی پی اسمارت زد هم قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نمیدونید از کی قراره هواوی ب طور کامل سرویس گوگل رو حذف کنه؟