گلکسی استور

سامسونگ در مورد توقف سرویس فروش گلکسی استور در ایران بیانیه منتشر کرد

اخیرا سامسونگ از توقف سرویس فروش گلکسی استور خود برای کاربران ایرانی از 6 اسفند 98 خبر داد و اکنون در خصوص این اقدام خود بیانیه‌ای را منتشر کرد که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

گلکسی استور که به عنوان اپلیکیشن اختصاصی گوشی های موبایل سامسونگ محسوب می‌شود، اخیرا با انتشار اطلاعیه‌ای به کاربران ایرانی اعلام کرد از روز 6 اسفند 98 دیگر سیستم فروش این فروشگاه اپلیکیشن در دسترس کاربران ایرانی نخواهد بود، اما کاربران همچنان می‌توانند اپلیکیشن‌های غیر پولی و رایگان را دانلود و بر روی گوشی موبایل خود نصب کنند. شرکت سامسونگ در همین رابطه بیانیه‌ای را منتشر کرد که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

بیانیه سامسونگ درباره توقف سرویس فروش گلکسی استور در ایران

متن کامل بیانیه سامسونگ در مورد توقف سرویس فروش Galaxy Store به شرح زیر است:

شرکت سامسونگ در مقام برند پیشرو در حوزه نوآوری، همواره متعهد به عرضه جدیدترین و بهترین محصولات و خدمات خود به همه کاربران در سراسر جهان بوده و سابقه حضور و رابطه ما با بازار ایران نشان دهنده احترامی است که ما برای دوستان، هواداران و کاربران خودمان در کشور بزرگ ایران قایل هستیم.

در عین حال سامسونگ متعهد است تا به تمامی کاربران خود در سراسر جهان، از جمله ایران، درباره دسترسی مطمئن، قابل اعتماد و پایدار به فروشگاه گلکسی استور اطمینان خاطر بدهد.

در این راستا ما تصمیم به انجام اقداماتی احتیاطی با هدف اطمینان از تداوم عرضه خدمات رایگان‌مان در بازار ایران گرفتیم. در نتیجه با توجه به محدودیت‌های موجود در زمینه انتقال پول و احتمال ایجاد مشکل برای کاربران خدمات پولی‌مان، تصمیم گرفتیم تا این نوع خدمات را فعلا و تا زمان رسیدن به تصمیمات جدید، معلق کنیم. تا زمانی که شرایطی فراهم شود تا همه طرف‌های دخیل و فعال در گلکسی استور بتوانند خدمات پولی خود را به شکلی امن ایجاد و متناسب با ماموریت جهانی ما روی این فروشگاه عرضه کنند.

این اقدامات احتیاطی صرفا خدمات پولی ما را شامل شده و محتواها و خدمات رایگان موجود در فروشگاه گلکسی استور برای تمامی کاربران‌مان در ایران در دسترس باقی خواهد ماند.

در صورت هرگونه تغییر در این زمینه در آینده، مسئله را به اطلاع دوستان و هواداران‌مان در بازار و رسانه‌های ایران خواهیم رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مگه وقتی خدمات غیر رایگان وحود داشت میشد ازش خرید؟
    بعدم ریجن گوشی خود را عوض کنید حل میشه

  2. الموت لأمریکا DOWN WITH usa مرگ بر امریکا

    مثل چی از ترامپت خُله میترسه
    الموت لأمریکا DOWN WITH usa مرگ بر امریکا
    بهانه مهم نیست، مهم اینست:
    هرکه ایرانی را تحریم کند باید منتظر عواقبش باشد