هواوی وای 9 اس

با نوآوری‌های برتر هواوی وای 9 اس آشنا شوید

هواوی وای 9 اس (Huawei Y9s)، گوشی میان رده جدیدی است که اکنون می‌خواهیم با ویژگی‌های اصلی و برترین نوآوری‌های این گوشی آشنا شویم.

هواوی وای 9 اس (Huawei Y9s) جدیدترین گوشی میان رده هواوی است که در آبان 98 معرفی شد و به تازگی به بازار ایران نیز عرضه شده است. نمایشگر 6.59 اینچی LCD با وضوح فول اچ دی پلاس، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، تراشه کایرین 710 اف، دوربین سه گانه 48+8+2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ یا جهنده، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 10 واتی و حسگر اثر انگشت در لبه کناری گوشی از مهم‌ترین مشخصه‌های هواوی Y9s محسوب می‌شوند.

همانطور که گفته شد، دوربین سلفی هواوی وای 9 اس در یک ماژول پاپ آپ یا بالا جهنده تعبیه شده و به این ترتیب شاهد به‌کارگیری نمایشگر تمام صفحه و کم‌حاشیه و بدون ناچ در جلوی گوشی هستیم. حسگر اثر انگشت هم در لبه سمت راست گوشی با دکمه پاور ادغام شده است و عملکرد سریع و دقیقی دارد. این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی کریستالی با قیمت بین 3 تا 4 میلیون تومان در بازار ایران عرضه شده است.

هواوی Y9s به عنوان یک گوشی میان رده و اقتصادی، ویژگی‌ها و نوآوری‌های بسیار خوبی را به شما ارائه می‌کند و از لحاظ نمایشگر، باتری، دوربین و سخت افزار به تمام نیازهای شما پاسخ می‌گوید. در این مطلب می‌خواهیم مهم‌ترین و برترین نوآوری‌های جدیدترین میان رده هواوی را به شما معرفی کنیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی نوآوری‌های برتر هواوی وای 9 اس را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی بهترین نوآوری‌های هواوی وای 9 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی عالی ای هست پس الان داخل جشتواره وافعا ارزش خرید داره