سیم کارت TD-LTE

سیم کارت TD-LTE بدون نیاز به خرید مودم عرضه می‌شود

سیم کارت TD-LTE اپراتور ایرانسل که در گذشته فقط به همراه مودم‌های اینترنت ثابت به مشتریان عرضه می‌شد، از این پس بدون نیاز به خرید مودم به فروش می‌رسد.

شرکت ایرانسل به عنوان اپراتور دوم کشور اعلام کرد مشتریانی که خواهان سیم کارت‌های نسل چهار ثابت TD-LTE بدون تهیه مودم هستند، از این پس می‌توانند سیم کارت ویژه مودم‌های اینترنت ثابت TD-LTE را به همراه بسته اینترنت اولیه، بدون تهیه مودم خریداری کنند. از این سیم کارت‌ها می‌توان در کلیه مودم‌های TD-LTE (با ویژگی پشتیبانی از باند فرکانسی 3500 مگاهرتز) استفاده کرد و مشترکان قادر خواهند بود در کلیه استان‌های کشور از اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) ایرانسل بهره‌مند شوند.

مزایای سیم کارت TD-LTE

این سیم کارت‌ها در نمایندگی‌های مجاز منتخب، مراکز خدمات و در فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir قابل تهیه خواهند بود. از مزایای سیم کارت TD-LTE می‌توان به پوشش گسترده در مراکز استان‌ها، سرعت بالاتر در مقایسه با سایر خدمات، امکان استفاده از بسته‌هایی با حجم‌های بالا و هزینه مقرون‌به‌صرفه نسبت به سیم کارت‌های اینترنت همراه اشاره کرد.

قیمت سیم کارت TD-LTE

ایرانسل قیمت سیم کارت ویژه مودم‌های اینترنت ثابت (TD-LTE) را 24 هزار تومان اعلام کرده است و برای آن بسته‌های اینترنت 24 گیگابایت با قیمت 46 هزار تومان، بسته 40 گیگابایت با قیمت 70 هزار تومان و بسته 80 گیگابایت با قیمت 117 هزار تومان تحت عنوان بسته‌های اولیه در نظر گرفته است. مشتریانی که خواهان استفاده از اینترنت پرسرعت ثابت نسل 4 (TD-LTE) هستند، این امکان برایشان فراهم شده است تا با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به آدرس irancell.ir از مناطق تحت پوشش این شبکه اطلاع پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هنوز که فقط همراه با مودم هستش تو سایت !