گوشی آنر 9 ایکس

نگاهی به پنج قابلیت و نوآوری برتر در گوشی آنر 9 ایکس (گجت تی وی)

گوشی آنر 9 ایکس (Honor 9X) به عنوان یک میان رده اقتصادی وارد بازار ایران شده است. در ادامه با پنج قابلیت و نوآوری برتر آنر 9X آشنا می‌شوید.

برند چینی آنر که از دل شرکت هواوی رشد کرده، محصولات خوبی با قیمت و مشخصات مناسب عرضه می‌کند و بیشتر گوشی های این برند به فروش خوبی دست پیدا کرده‌اند. یکی از محصولات پرفروش آنر، گوشی آنر 8 ایکس بود که به دلیل قیمت اقتصادی و ویژگی‌های خوبی که داشت توانست در بازار کشورمان به موفقیت برسد. حالا گوشی آنر 9 ایکس (Honor 9X) آمده تا موفقیت‌های قبلی را تکرار کند. این گوشی میان رده و اقتصادی به تازگی وارد بازار ایران شده و با طراحی زیبا و جذاب، ویژگی‌های رقابتی و قیمت مناسب، می‌خواهد در بازار شلوغ گوشی های میان رده به فروش خوبی برسد.

آنر 9X دارای بدنه شیشه‌ای زیبا، نمایشگر 6.59 اینچی LCD تمام صفحه و بدون ناچ با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی (قابل ارتقا تا 512 گیگابایت)، تراشه کایرین 710 اف، دوربین سه گانه 48+8+2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ، سیستم عامل اندروید 9.0، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی است.

اما امروز در گجت نیوز می‌خواهیم برترین قابلیت‌ها و نوآوری‌های گوشی آنر 9 ایکس را به شما معرفی کنیم. در ویدیوی زیر با 5 امکان برتر آنر 9X آشنا می‌شوید.

ویدیوی بهترین نوآوری‌های گوشی آنر 9 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*