لوازم جانبی سامسونگ

سامسونگ شارژر خودرو 45 وات جدیدی را به همراه دو پاوربانک 10,000 میلی‌آمپری معرفی کرد

با تمام هیجان و اضطراب پیرامون معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس 20 و گوشی گلکسی زد فلیپ، سامسونگ شارژر خودرو 45 واتی جدیدی را به همراه دو پاوربانک جدید با ظرفیت 10,000 میلی‌آمپر معرفی کرد.

سامسونگ علاوه بر معرفی کهکشانی‌های جدید خود در جریان رویداد آنپکد، از چند مورد لوازم جانبی جدید نیز رونمایی کرد. در کنار محصولاتی که انتظارش را داشتیم، سامسونگ از دو پاوربانک جدید با ظرفیت 10,000 میلی‌آمپر و همچنین یک شارژر خودرو 45 واتی پرده برداشت.

شارژر خودرو و پاوربانک‌های جدید سامسونگ

پاوربانک سامسونگ

اولین پاوربانک جدید سامسونگ مجهز به یک پد شارژ بی‌سیم Qi است که می‌تواند دستگاه‌های شما را با سرعت حداکثر 7.5 وات شارژ کند. این پاوربانک همچنین دارای دو پورت USB-C است که می‌تواند خروجی تا 25 وات را از طریق استاندارد USB PD تولید کند.

دومین پاوربانک جدید سامسونگ فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم بوده و مجهز به یک پورت USB-A و یک پورت USB-C می‌باشد، اما حداکثر توان خروجی برای هر پورت بر روی کاغذ 25 وات است. احتمالا این توان خروجی فقط به واسطه درگاه USB-C و از طریق استاندارد USB PD قابل دستیابی باشد. پاوربانک جدید سامسونگ که دارای قابلیت شارژ بی‌سیم است، با قیمت 80 دلار وارد بازار خواهد شد. این در حالی است که اطلاعاتی در مورد قیمت مدل دیگر منتشر نشده است. انتظار می‌رود که پاوربانک‌های جدید سامسونگ به همراه گوشی‌های سری گلکسی اس 20 در ماه مارس وارد بازار شوند.

شارژر خودرو سامسونگ

شارژر خودرو سامسونگ مجهز به یک پورت USB-C است که می‌تواند توان خروجی 45 وات را ارائه کند. یک پورت از نوع USB-A نیز در این شارژر مخصوص خودرو با خروجی 15 وات وجود دارد. سامسونگ همچنین به کاربران خود یادآوری کرده است که گلکسی اس 20 اولترا 5G و گلکسی نوت 10 پلاس تنها دستگاه‌هایی هستند که از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می‌کنند. نکته مهم دیگر این است که برای دستیابی به حداکثر سرعت شارژ، باید یک کابل 5 آمپر تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شیائومی شارژر 60واتی زده بیرون

  2. میگن با جا فندکی گوشی رو شارژ نکنیم باطریش خراب میشه واقعیت داره؟