گوشی گیمینگ لنوو

گوشی گیمینگ لنوو با امتیاز بالای 600,000 رکورد جدیدی را در AnTuTu ثبت می‌کند

به تازگی تیزرهایی در فضای وب منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا گوشی گیمینگ لنوو به زودی وارد بازار خواهد شد و این شرکت چینی نیز به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی می‌پیوندد.

از چندی پیش شایعاتی مبنی بر پیوستن شرکت لنوو به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی وجود داشت. امروز تیزرهایی در فضای وب منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا به زمان عرضه گوشی گیمینگ لنوو نزدیک هستیم. بر اساس خبرهای منتشرشده در وب‌گاه ویبو (Weibo)، گوشی جدید لنوو امتیاز بیش از 600,000 را در بنچمارک آنتوتو کسب خواهد کرد که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

ما فکر می‌کنیم که این یک گوشی مخصوص بازی خواهد بود و یک پرچمدار معمولی نیست، چرا که شعار “Game On” لنوو بر روی تیزر منتشرشده نقش بسته است. همچنین انتظار داریم که شتاب‌دهنده‌های سخت‌افزاری مختلفی در گوشی گیمینگ لنوو به کار گرفته شود تا دستگاه، با توجه به کسب امتیاز بالا در آنتوتو، بتواند تحت فشار زیاد عملکرد خوبی داشته باشد. دیروز، لنوو تأیید کرد که این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 به همراه مودم 5G خواهد بود.

انتظار می‌رود که این گوشی تحت عنوان Lenovo Legion به بازار عرضه شود. ایسوس نیز قبلا چنین روندی را با بنیان‌گذاری برند Republic of Gamers در پیش گرفت و با ورود به عرصه گوشی‌های هوشمند گیمینگ این مجموعه را بیش از پیش توسعه داد.