شارپ AQUOS R5G

گوشی شارپ AQUOS R5G معرفی شد؛ تراشه اسنپدراگون 865، دوربین چهارگانه و بیشتر

کمپانی Sharp پرچمدار تازه‌ای را در ژاپن معرفی کرد. گوشی شارپ AQUOS R5G از اسنپدراگون 865 کوالکام قدرت می‌گیرد و مجهز به نمایشگر 120 هرتز است.

این دستگاه یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی و یکی دیگر در پایین صفحه نمایش برای حسگر اثر انگشت دارد که البته نقش دکمه هوم را هم ایفا می‌کند. در پنل پشتی نیز دوربین چهارگانه‌ای را با چیدمان عمودی می‌یابیم. شارپ AQUOS R5G در رنگ‌های آبی، سفید و یک نسخه تغییر رنگ دهنده (مشابه گلکسی نوت 10 پلاس) عرضه می‌شود.

مشخصات فنی شارپ AQUOS R5G

این گوشی هوشمند دارای پنل 6.5 اینچی IGZO با وضوح 3168 در 1440 پیکسل (+QHD) است. نمایشگر دستگاه از طیف رنگ Adobe RGB پشتیبانی می‌کند و یک تکنولوژی داخلی موسوم به Rich Color دارد که به طور خودکار، رنگ را متناسب با محتوای در حال نمایش، تنظیم خواهد کرد. پشتیبانی از Dolby Vision و محتوای U-NEXT HDR را هم نباید از قلم بیندازیم.

تراشه اسنپدراگون 865 در این پرچمدار، با 12 گیگ رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 همراهی می‌شود؛ ضمن اینکه امکان استفاده از کارت حافظه تا سقف 1 ترابایت هم وجود دارد.

گوشی شارپ آکواس آر 5 جی

اجزای ماژول چهارگانه گوشی را یک دوربین 12.2 مگاپیکسلی تله‌فوتو f/2.7 با زوم اپتیکال 2 برابر، یک دوربین 48 مگاپیکسلی سوپر واید f/2.9 و یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 تشکیل می‌دهند. پایین‌تر از این‌ها نیز یک سنسور ToF قرار دارد. در جلو اما دوربین سلفی 16.4 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و beauty mode را داریم.

به ادعای کمپانی سازنده، شارپ آکواس آر ۵ جی قادر به ضبط ویدیوهای 8K است. همچنین علاوه بر لرزش‌گیر الکترونیکی، دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر هستند. قابلیت‌های AI را هم باید به امکانات این مجموعه دوربین، اضافه کنیم.

پشتیبانی از بلوتوث 5.1، وای-فای 6، فناوری صوتی Dolby Atmos و Hi-Res از دیگر ویژگی‌های ممتاز دستگاه محسوب می‌شوند. حتی جک هدفون نیز در موبایل جدید شارپ وجود دارد. این گوشی 5G با اندروید 10 کار می‌کند و از استاندارد IP6X برخوردار است. البته کمپانی ژاپنی، ارائه اطلاعات درباره زمان عرضه و قیمت شارپ AQUOS R5G را به آینده موکول کرد.

تریلر رسمی گوشی شارپ آکواس آر 5 جی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا حیف نیست این گوشی فقط در ژاپن به فروش بره
    به پیر به پیغمبر این گوشی کاملترین و زیباترین گوشی هست که تا به امروز دیدم
    انشا…سونی هم از نمایشگر با تکنولوژی انحصاری IGZO SHARPاستفاده کنه