فیلم مطرب

فیلم مطرب با عبور از هزارپا به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شد!

وقتی سال گذشته فیلم هزارپا توانست بیش از 38 میلیارد تومان بفروشد، بسیاری از اهالی سینمای ایران تصور کردند این رکورد تا سال‌ها پابرجا خواهد ماند، اما فیلم مطرب توانسته از هزارپا نیز عبور کند و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را تصاحب کند.

فیلم‌های کمدی گیشه سینمای ایران را به تسخیر درآورده‌اند و متاسفانه بسیاری از فیلم‌هایی که امروزه صفت خنده‌دار به آن‌ها اطلاق می‌شود، فراتر از شوخی‌های جنسی دم دستی یا تیکه‌های نخ‌نمای اجتماعی و مثلا سیاسی نمی‌روند، اما باید قبول کنیم بسیاری از این آثار فروش بالایی دارند و پول هم در فعالیت‌های هنری-اقتصادی حرف اصلی را می‌زند و به همین خاطر طی دهه اخیر شاهد اکران و موفقیت هر ساله چندین فیلم از این قبیل آثار هستیم. فیلم مطرب مخاطبانش را تقریبا به دو دسته تقسیم کرد، عده‌ای آن را فیلمی بی‌ارزش خواندند و به سطح کیفی مطرف خرده گرفتند و عده‌ای دیگر فیلم را پسندیدند و حتی به ستایش پاره‌ای از نکات مثت آن پرداختند، اما با تمام این تفاسیر، فیلم مطرب با بیش از 3 میلیون مخاطب حالا پرفروش ترین اثر در تاریخ سینمای کشورمان است.

تا هفته پایانی بهمن، رکورد پرفروش ترین فیلم ایرانی با 38 میلیارد و 40 میلیون تومان در اختیار فیلم هزارپا بود، اما مطرب توانست از این رقم عبور کند و با وجود تعداد مخاطبان کمترش از هزارپا در بحث فروش پیشی بگیرد. براساس ادعای برخی رسانه‌ها تا به امروز بیش از 3 میلیون نفر به تماشای مطرب با بازی پرویز پرستویی، الناز شاکر دوست و مهران رجبی نشسته‌اند که از اختلاف مخاطب تقریبا 1 میلیون نفری با هزارپا خبر می‌دهد.

نظر شما در این باره چیست؟ اگر این فیلم را دیده‌اید، نظر خود در مورد آن را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من سینما رفتم عالی بود

  2. ما که پول نداشتیم ببینیم:(