گلکسی اس 20

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت قابلیتی منحصربه‌فرد برای گلکسی اس 20 دارد

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت امکان استفاده از گوشی روی دسکتاپ بدون اتصال کابلی را فراهم می‌کند. مایکروسافت در این برنامه قابلیتی مخصوص گلکسی اس 20 گنجانده است.

مایکروسافت مدتی است از بازار موبایل خارج شده و عرضه گوشی‌های مجهز به ویندوز 10 موبایل را متوقف کرده است. با این حال غول دنیای نرم افزار تلاش می‌کند حضورش در دنیای موبایل را حتی بدون در اختیار داشتن یک سیستم عامل اختصاصی و عرضه گوشی هوشمند تحت برند خود، حفظ کند. به عنوان نمونه باید به تعدد اپلیکیشن‌های اندرویدی این شرکت در گوگل پلی استور همچون اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت اشاره کرد.

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت برای هر دو پلتفرم اندروید و ویندوز عرضه شده و به کاربر اجازه می‌دهد از پشت کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ خود، بدون دسترسی به گوشی، به پیام‌های صوتی یا تصویری پاسخ داده و پیامک ارسال کند. میرور کردن نمایشگر گوشی روی نمایشگر کامپیوتر یا لپ تاپ و مرور بین عکس‌های ذخیره شده داخل حافظه گوشی از دیگر قابلیت‌های فراهم شده توسط این نرم افزار است.

کاربردهای اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت

برنامه Your Phone در ابتدا با هدف فراهم شدن امکان مشاهده محتواهای روی نمایشگر گوشی هوشمند از طریق مانیتور دسکتاپ، بدون نیاز به اتصال کابل یو اس بی به گحت اندرویدی، توسعه پیدا کرد. جدیدترین قابلیت افزوده شده به این نرم افزار توسط مایکروسافت، امکان کپی کردن محتوا از روی یک دستگاه و پیست کردن آن روی یک دستگاه دیگر است. به عبارتی یک کلیپ بورد مشترک برای همه گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها و سیستم‌‌های دسکتاپ‌ شما که از اپلیکیشن Your Phone استفاده می‌کنند، در نظر گرفته می‌شود.

مایکروسافت در حال حاضر تصمیم گرفته و برای آزمایش، قابلیت کپی و پیست کردن محتوا بین دستگاه‌های یک کاربر را در گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا، به همراه گلکسی زد فلیپ، میسر کند.

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت

سامسونگ اسناد مربوط به اپلیکیشن Your Phone را به تازگی به‌روز و توضیحاتی درباره قابلیت جدیدش ارائه کرده است. پشتیبانی از ویژگی کپی / پیست کردن محتوا بین همه دستگاه‌های یک کاربر دارای یک سری محدودیت است. به عنوان نمونه از این ویژگی در همه گوشی‌های هوشمند پشتیبانی نشده و عکس‌های دارای اندازه بیشتر از 1 مگابایت، حین انتقال، کیفیت اصلی خود را از دست خواهند داد. تنها امکان ارسال و دریافت متن و عکس وجود دارد.

مایکروسافت مدعی شد طی آپدیت‌های آتی، امکان استفاده از قابلیت نام برده را برای همه کاربران مهیا می‌کند. برای استفاده، بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن، وارد قسمت تنظیمات آن شده و تیک قسمت “Copy And Paste Across Devices” را بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*