ویروس کرونا

بیماران مشکوک به ویروس کرونا در قم جان خود را از دست دادند

اخیرا رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از ورود ویروس کرونا به ایران خبر داد و حالا برخی از منابع از مرگ دو بیمار مشکوک به کروناویروس در قم خبر می‌دهند.

کرونا که در حال حاضر جزو لیست کشنده‌ترین ویروس‌های جهان قرار دارد، پس از انتشار خبرهای مختلفی سرانجام با تایید رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت وارد ایران شد. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، دو مورد مشکوک به کرونا ویروس در شهر قم گزارش شده بود و اکنون خبرها حاکی از آن است که بیمار مشکوک به این ویروس خطرناک جان خود را از دست داده است.

درگذشت بیمار مشکوک به ویروس کرونا  در قم

بر اساس اطلاعاتی که انتشار پیدا کرده است تست اولیه این بیمار در روز دوشنبه صورت گرفت و آن را برای بررسی به تهران ارسال کردند، اما متاسفانه نتایج آزمایش‌ها از ابتلا این بیمار به کروناویروس حکایت داشت. اکنون نیز برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند این بیمار به دلیل افزایش عوارض بیماری و عارضه ریوی مرتبط با کروناویروس، جان خود را از دست داده است.

به‌روزرسانی:

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، جان باختن دو نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در ایران را تایید کرد. وی در صفحه توییتری خود نوشت به دنبال پیک بیماری‌های حاد تنفسی ظرف روزهای اخیر در قم، دو مورد در آزمایشات اولیه از نظر کروناویروس مثبت گزارش شدند. متاسفانه هر دو بیمار با توجه به کهولت سن و نقص سیستم ایمنی در بخش مراقبت‌های ویژه فوت کردند.

به‌روزرسانی 2:

وزارت بهداشت می‌گوید موارد دیگری از کرونا در قم تحت درمان‌اند. شش نفر در حال حاضر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند که خانواده و نزدیکان این افراد در قرنطینه به سر می‌برند.

به‌روزرسانی 3:

کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم فردا پنجشنبه اول اسفندماه به منظور پیشگیری و بررسی بیشتر وضعیت استان در موضوع کرونا تعطیل خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. امروز گرفتن امروز مُـــــردن امروز خبرش منتشر شد

    از دست این دولت و حکومت …..

    کرونا وارد ایران شده ، چه بسا تعدادی از مردم بدون اینکه متوجه باشن ، مبتلا شده باشن

  2. ساعت خواب این ویروس الان یکماهه تو بعضى نقاط ایران جان خیلى ها رو گرفته,,!!

    ب خاطر دهه زجر و راهپیمایى ٢٢ بهمن نخواستن صداش در بى یاد,,!!

  3. درود جناب باستانی ، خوب هستین ؟
    لطفا پوشش بدید این خبر بد ضد مردم ایران رو ..
    محتوای اینترنت باید به ۳۰ درصد ظرفیت ارتباطی ما برسد و ۷۰ درصد دراختیار خدمات و محتوای داخلی باشد
    {{لینک حذف شد}}